|
Bedste biograf i Storkøbenhavn |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
TBC1 det skulle vel ikke være dig der har skrevet denne meget interessante dagbog vel ?? 🤔
|
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har allerede svaret på det her, hvis du ikke så svaret første hans skal jeg gentage det Læg mærke til der ikke spørges efter den biograf med de bedste tekniske specifikationer, men den bedste oplevelse |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
HQgeN
Super bruger Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gud er det rigtig? Skulle det være den bedste? Jeg var i Fields i går for at se Avengers og hold nu op jeg var irriteret over det lærred/projektor setup. Jeg vil med det samme sige at jeg ikke er en haj i noget af det, men har ret skarpe øjne over for fejl (det er desværre til tider ret irriterende). Jeg synes billede blev helt forvredet ude i siderne, hvor lærred gik længere ud i salen. Jeg tror ikke det var noget jeg bildte mig selv ind, for jeg så det igennem hele filmen. imo så er Imperial den bedste biograf i københavn og empire den hyggeligste. Jeg har dog ikke været i ret mange af dem i forstaderne, så skal ikke kunne melde ind på dem.
Redigeret af HQgeN - 29-April-2019 kl. 22:49 |
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |