|
Fibia skiftning af kabler pga defekt, hvem betaler |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KasperL
Bruger Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Klaus
Nej det tror jeg ikke, at de har tænkt over. De er oppe i årene, så det tror jeg ikke, er det første de tænker på. Det kan jo også være, at de ikke har været hjemme, eller også tænker man måske ikke over det, hvis det bliver gravet i nærheden. Ledningen kan jo være trukket over 100 meter +
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis ledningen er trukket over 100 meter, har Fibia vel også haft gravet 100 meter op nu?
Klaus |
||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja vi havde kloak arbejde ved vores hus, og den idiot, selvom det var tydeligt mærket, gravede fiberkablet over.
så vildt at de måtte igang helt henne fra boksen igen. det gav en kæmpe regning da de havde 3 biler + udstyr og 4 mænd ude i 4 timer for at fikse de problemer det skabte. men det var så håndværkerens forsikring der betalte det, alternativt havde jeg selv gjort det, så var det mig der betalte.
|
||
floe
Bruger Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ville være tosset, da man som oftest blæser et kabel hen til huset.
|
||
JM.Lab Focal Electra 1007 Be
Thorhauge i270 Theta DSPro Prime |
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kræver så at det man blæser i ikke er revet over . Mvh. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |