|
Gran Turismo 5 |
Besvar | Side <1 128129130 |
Forfatter | |
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis, Klondike. De skriver også, at de har gjort den nemmere. I Special Events er det kun lykkedes mig at få bronze i den første, de andre har jeg ikke kørt endnu.
|
|
BORING! |
|
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu fik jeg så hentet det nye DLC.
Jeg endte med at købe hele skidtet. selv om det egentlig mest var Spa banen jeg ville have. Anyway. jeg tænkte at bilerne måske også var fede, og da biler + Spa banen koster det samme. som at købe hele pakken inclusive nye paints, og suits... Ja så købte jeg det hele. det koster 91 Kr så ikke nogen herregård anyway. Jeg vil bare sige Spa banen er fantastisk. Det er klart den næst fedeste bane i GT5. Nurburgring er stadig min favorit, men Spa er meget tæt på, selv om man egentlig ikke kan sammenligne de to. Hvis nogen er friske, kan det være jeg spiller GT5 lidt senere i eftermiddag, eller i morgen Søndag |
|
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej folkens!
Jeg hiver lige denne her tråd frem, for at klage min nød. Hvordan gennemfører man der der Formula GT bane? Bilen understyrer konstant, så jeg ender bagerst i feltet konstant. |
|
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige fundet en helt vild nem måde at lave masser credits på.
Det kræver dog, at man har en rimeligt høj level B spec driver. Seasonal events B spec race på SPA. Min kører er lvl 39. men vil tro at en kører der er noget lavere sagtens kan gøre det også Honda Mobil 1 NXS (JGT 01) tuned to 600 PP Dæk. Sports soft ( Med de dæk vil han ikke prøve at køre i pit for at skifte hele tiden) På den skærm hvor man starter løbet. så vent med at trykke start undtil banen er tøret op til 20 % våd. Det tager min kører ca 26 minutter. og giver 3 millioner credits. Og det bedste af det hele er, at man ikke behøver guide ham imens. man kan bare gå afk også komme og trykke et par gange i menuerne hvergang der er gået 30 minutter |
|
Besvar | Side <1 128129130 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |