|
Åhh nej - nu også nedtælling?? |
Besvar | Side <1 8910 |
Forfatter | |||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg klikker ofte på Apple relaterede artikler, men læser aldrig artiklen da jeg ikke har nogen interesse i Apple produkter. Jeg er kun inde for at se kommentarerne. Så fordi mange åbner artiklen, er det ikke ensbetydende med at artiklen bliver læst, og at der derfor er en tilsvarende interesse nyhedsværdien.
|
|||
Simon R.
Guld medlem Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis jorden kan gå i stå for dig pga en gadget-nyhed så fred være med det... |
|||
Peter49
Super bruger Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor vil du gerne læse kommentarerne vedrørende noget som du ikke har interesse i ?
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
SteffenM
Super bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gør faktisk det samme (med at læse kommentarerne) da de til tider kan være sjove :)
|
|||
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg åbner artikler én gang for at læse dem. Apple-emne, eller ej. De næste gange åbnes artiklerne for at læse tilkomne kommentarer.
|
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis man ikke er interesseret i artiklens indhold, er det ofte mere interessant/underholdende at læse kommentarerne der (sat på spidsen) går fra at lovprise Apple som verdens 8. vidunder, til at være et firma baseret i helvedes forgård.
|
|||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Med mindre at forfatteren til denne tråd er Skabs-Apple-Fan.
Uden denne tråd ville jeg fx ikke ane det mindste om "eventen". |
|||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvor i alverden har du været henne den sidste uge? - hvordan kan du undgå at vide om eventen? - Samtlige gadget-sider har haft eventen som forsidestof, for ikke at glemme alm. nyhedssider.. det har sågar været i tv..
|
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Målt på hvor meget iPad er blevet dræbt, sådan cirka aldrig.
|
|||
Besvar | Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |