recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Recordere.dk blevet til Apple.dk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er Recordere.dk blevet til Apple.dk?

Besvar Besvar Side  <1 131415
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 10:31
Hej Otto

Det er sjovt som andre ved mere om valget af emner til nyhedsstrømmen, end vi selv gør Smile

Det er rigtigt at JVC lige har lanceret nye projektorer i USA i går.

Det vidste vi godt forinden, for vi opsøgte JVC på IFA omkring samme.

Men vi har jo ikke benægtet at redaktionelle valg handler om prioriteter, tiden er ikke til at dække alt her og nu, og der er projektorer et af lavprioritets-områderne grundet lav læserinteresse.

Dermed ikke sagt at der ikke kommer en artikel om de nye JVC-projektorer, det er blot ikke et emne der har en interesse fra læserne, som gør at vi føler det er nødvendigt at smide alt hvad vi har i hænderne, for at dække lanceringen.

Recordere.dk er ikke kun gadgets, men vi er et mainstream nyhedsmedie indenfor elektronikprodukter (samt indhold til do.) til hjemmet, og i det ligger selvfølgelig også at vi prioriterer mainstream-nyhederne højere, og i den forbindelse er JVC-projektorer kun et nicheprodukt.

/Lars

PS. Må jeg iøvrigt henlede opmærksomheden på dækningen af IFA, der i den grad var præget af opsøgende nyheder - mest på AV. Og der er mere i "skuffen" som ikke er lagt ud endnu (grundet manglende tid).

Redigeret af Lars - 07-September-2012 kl. 10:45
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Otto

Det er sjovt som andre ved mere om valget af emner til nyhedsstrømmen, end vi selv gør Smile

Jeg forholder mig til hvad I selv skriver om dét, eller rettere, forsøger på det, for I skriver noget forskelligt alt afhængigt af hvordan spørgsmålet er stillet... Hvilket sådan set er dét jeg prøver på at belyse. Jeg synes, både som annoncør, branchemedlem og bruger, at det er irriterende ikke at vide hvad jeg skal forvente at linien på Recordere.dk skal være. Jeg vil egentlig gerne gøre mit til at gøre Recordere.dk til et site der er interessant for AV entusiaster. Men jeg gider helt ærligt ikke, hvis målsætningen er at udfase AV interessen og gøre Recordere.dk til et gadget-site. Hvis det er tilfældet, så skal jeg jo lægge artikler som dén jeg lige har skrevet om subwoofere på andre sites (eventuelt vores egen, hvor den da også kommer op, evt i omformuleret form).

Det er rigtigt at JVC lige har lanceret nye projektorer i USA i går.

Det vidste vi godt forinden, for vi opsøgte JVC på IFA omkring samme.

Men vi har jo ikke benægtet at redaktionelle valg handler om prioriteter, tiden er ikke til at dække alt her og nu, og der er projektorer et af lavprioritets-områderne grundet lav læserinteresse.

Jo, det er jo lige netop dét I har, og dét der fik mig op i det røde felt. I fremførte NETOP at I ikke nedprioriterer AV frem for gadgets, men at nyhederne bare ikke var der. Nu ER nyhederne der, men I vælger ikke at dække dem. Jeg forlanger ikke at I skal møde op på Cedia, men der er jo masser af kilder på nettet som man kunne referere til. Og i forhold til dét der er trådens emne, så skal der ikke blæse en ret stor vind om et Apple rygte før der fluks er en nyhed på forsiden, mens andre emner - herunder entusiast-AV - ikke får samme behandling.

Dermed ikke sagt at der ikke kommer en artikel om de nye JVC-projektorer, det er blot ikke et emne der har en interesse fra læserne, som gør at vi føler det er nødvendigt at smide alt hvad vi har i hænderne, for at dække lanceringen.

Recordere.dk er ikke kun gadgets, men vi er et mainstream nyhedsmedie indenfor elektronikprodukter til hjemmet, og i det ligger selvfølgelig også at vi prioriterer mainstream-nyhederne højere, og i den forbindelse er JVC-projektorer kun et nicheprodukt.

Det er fint, men hvorfor var svaret så et andet for en måned siden?

Jeg FORSTÅR godt din prioritering af gadgets og mainstream AV frem for entusiast AV. Det er jo dét der giver flest hits. Dét jeg ikke forstår er, at hvis man skriver at Recordere.dk først og fremmest er et gadget-site, og at formålet er at skabe flest hits, så ryger du og Hummelmose helt op i det røde felt - og bagefter bekræfter du så at det lige præcist ER dét I gør. Som sagt: Jeg er ikke irriteret over jeres prioritering, jeg er irriteret over at I ikke står ved dem. Eller rettere stod, for det gør du jo nu. Dermed er emnet vel uddebatteret.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

I fremførte NETOP at I ikke nedprioriterer AV frem for gadgets, men at nyhederne bare ikke var der. Nu ER nyhederne der, men I vælger ikke at dække dem.

Du læser ikke hvad jeg skriver, men trækker hele argumentationen over i noget sort og hvidt, noget enten/eller.

Jeg skrev jo at vi har lavet indledende opsøgende arbejde i forhold til de JVC-projektorer. De er blot ikke breaking-news i vores univers, og derfor er vi ikke nået til at skrive om dem endnu.

De blev lanceret for få timer siden (hvis vi trækker natten fra).

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 12:00

Du læser ikke hvad jeg skriver,

Jeg kunne sige det samme, så lad os lade den ligge dér.
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 12:24
Er også mega træt af alle de apple nyheder. Gem dem et sted hen hvor apple fanboys kan læse dem.
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 13:10
DanielPT kan du ikke lade være med at læse dem?
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 14:29
Der er da nu heller ikke SÅ mange Apple-rygter, som før. Er der Apple-nyheder, så har de vel også en plads her. Men kan da godt se, at når der står noget om Apple: KAPUM!! En ordentlig R''fuld kommentarer, der kommer!

Hvorimod, et par gange, der har været skrevet om en fed stereoforstærker...... ALDRIG én eneste kommentar, eller højest en enkelt.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 131415

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu