|
Dumt sted for en reklame |
Besvar |
Forfatter | ||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2023 kl. 04:53 |
|
Dumt sted for en reklame!
PC, Win10, Chrome, HD skærm, gengivet 1:1 |
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv i Edge. Der ser det ud, som det skal.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Intet bøvl på iPad med Safari
|
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har samme problem på min Lenovo tablet når jeg bruger tværformat
|
||
Ning
|
||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg alle mine favoritter mm i Chrome... Men det ser OK ud i dag. |
||
mvh
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men du kan jo skrive. Altså, kan du i søgefeltet i Edge, skrive recordere.dk og så tage den derfra. Sådan gjorde jeg da. Ingen problem i det. Eller, man kan kopiere fra søgefeltet i den ene browser, og sætte ind i den anden browser, og trykke Enter. Altid en god ide at teste i en anden browser, selv om det ikke er en browser, man benytter meget.
Redigeret af mnielsen - 18-Oktober-2023 kl. 20:15 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er der da bestemt en pointe i, men det for recordere jo ikke rettet deres fejl af? Jeg oplever også til tider reklamer der lapper ind over indholdet på recordere, og det er pisse irriterende. Jeg kan godt finde ud af at skifte til en anden browser, men ofte så sker der i stedt det at jeg i stedet hopper videre og springer recodere over... Hvis der er andre der gør som mig, så siver brugerne bare stille og roligt (mere end de gør i forvejen).
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg oplever ikke problemet her på siden med Safari. Men der er ofte andre sider, hvor indholdet er dækket af mere eller mindre bastante reklamer. Og her opgiver jeg siden og går videre…
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcist, og netop derfor er det væsentligt for teamet bag recordere.dk at vide at der er noget galt. Jeg oplever det også til tider her på siden at en stor reklame fylder toppen af siden inklusiv en del af indholdet. De dage hopper jeg bare videre - var det ikke for meget historik på forum var jeg nok ikke hoppet tilbage igen...
|
||
BlueFox
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt korrekt: Mit indlæg var ikke ment som kritik men som feedback!
Og ja jeg kan bare hoppe på Microsoft vognen og overføre mine 1.000+ favoritter ét efter ét. Jeg har valgt at lade være. |
||
mvh
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |