|
Valg af højttaler enheder |
Besvar |
Forfatter | |
Pensvin
Junior bruger Oprettet: 15-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-November-2022 kl. 01:19 |
Hej alle sammen jeg står og skal i gang med at lave min egen Center højttaler men kunne godt bruge nogle gode råd så håber at i kan hjælpe.
Har valgt at min center højttaler skal bestå af 5 enheder. Det er her jeg har brug for lidt Expert hjælp da jeg er lidt i tvivl om jeg skal bruge 4 stk. bas/mellemtone og 1 stk. Diskant Eller om jeg kan bruge 2 stk. bas 2 stk. mellemtone 1 stk. Diskant. Har valgt at alle enheder bliver Scan Peak Info om enheder: Bas/mellemtone 8 Ohm Diskant: 6 Ohm Eller bas 8 Ohm mellemtone 8 Ohm Diskant 6 Ohm |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er nødt til at give langt mere info hvis du skal have brugbart input..
Har du styr på at lave delefilter selv?
|
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig med Jonas, det er ikke bare lige, hvis det skal være i orden...
Har du kigget på denne side: http://www.troelsgravesen.dk Der er nogle færdige byg: http://www.troelsgravesen.dk/Discovery-CENTER.htm Du har måske enheder i forvejen? |
|
Pensvin
Junior bruger Oprettet: 15-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker at jeg vil sætte dem på en lige linje hvor jeg vil placere diskanten i midten med enten 2 bas/mellemtone enheder på hver side af diskanten
Eller en bas enhed yderst på hver side nærmest diskanten kommer til at side en mellemtone enhed og som sagt diskant enheden i midten. Tænker at jeg vil fæstne enhederne inde fra da min center speaker skal bygges ind i mit selv bygget tv reol/skab mit hi-fi skab/reol skal ligne de velkendte Click møbler. Center speakeren vil blive placeret øverst i midten af møblet Redigeret af Pensvin - 02-December-2022 kl. 21:48 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |