|
Impedance, forstærker vs. højttaler |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | ||||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Audiocompagniet er til at forhandle med
Kan være de har noget andet du kan bruge Bowers & Wilkins 704 5000kr Monitor Audio Bronce 100 2500kr Dynaudio Audience 52SE med standere 3495kr
|
||||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er nu glad nok for mine R55'ere (igen, lige nu). Og husker også mine QLN 606'ere som lækre. Lige nu har jeg ikke et behov for at skifte til noget ud over hvad jeg allerede har. Men på et tidspunkt skal jeg opgradere til noget i en klasse lidt højere. Tænker det skal være noget 3-vejs, med 8" basenheder. 😊
Redigeret af HessiDude - 29-September-2023 kl. 16:04 |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
R66 er små, sig til hende at du vil bygge kleinhorns. Klaus
|
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Skal du låne et sæt Dali 4b? Klaus
|
||||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Btw. Hun synes ikke det har spor sjovt. Hun kiggede bare på mig som om jeg er dum.
Så kan du låne R66’erne og finde ud af om de lyder som dine andre R66’er.
|
||||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Spørgsmålet er om jeg kan grave dem frem……..de er i original emballage nederst i opbevaringen af original emballage
Ellers står der vidst mok et sæt Dali 3 et andet sted på garageloftet. Og en Denon forstærker. R66 - som du måske husker har jeg mere end et sæt, idet sæt nummer to blev hentet i den sydlige del af Aarhus (Viby) for en del år siden. Klaus |
||||
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg hjælper naturligvis med at bære, stille op og efterfølgende oprydning.
|
||||
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |