|
Beoplay S8 al for tidlig død, evt. rep? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
Når systemet tændes, lyser en pære lysegrønt. Dette lys forsvinder, når musikken begynder at spille. Mvh. Jørgensen
Redigeret af Jørgensen - 25-Maj-2022 kl. 10:09 |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1922 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, lyder jo ikke så godt når der ikke er lys pt.
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg opfatter det, skal systemet detektere et signal.
Det er dermed ikke nok blot at sætte strøm til. Systemet skal opfatte, at der er et indgangssignal, før det tænder. Så det ville jeg prøve af først, selvom du skriver, at han ikke har noget, der kan kobles på tilsyneladende. Mvh. Jørgensen
|
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, det vil vi da helt klart afprøve. Tak for det opfølgende svar👍
|
|
Jørgensen
Funktioner
Tak(0)
|
Det var så lidt.
Og jeg dobbelttjekkede i aftes. Godt med volumen på surroundreceiveren, men S8 slog først til, da lyden kom, efter jeg tændte for 4K-afspilleren efterfølgende. Jeg håber, at din S8 kommer op at køre igen. Mvh. Jørgensen
|
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Endnu engang tak
Skal nok smide en opdatering når jeg har fået det hentet og afprøvet |
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Så er det testet, ingen lyd. Sonos Connect er nulstillet uden ændring.
|
|
Jørgensen
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor ærgerligt.
Desværre har jeg ingen nye bud, da jeg ikke har forstand på elektronikken bag. Træls din "elektronikguru" ikke kunne knække denne nød. Held og lykke med at få den til at virke. Måske er det en mindre ting, der er galt? Mvh. Jørgensen
|
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Jep, meget ærgerligt.
Jeg overvejer, som en sidste test, at prøve at tilslutte den en receiver, for at være sikker på at der ikke er en fejl på Sonos samtidig. Men er lidt i tvivl om indstillinger på S8 ved tilslutning af en receiver/forstærker, går ud fra at man skal ændre dem/tilslutning?
|
|
Jørgensen
Funktioner
Tak(0)
|
Har du en receiver med Pre-Out, så du ikke kører fuld volumen ud i S8? Jeg har Pre-Out på den surroundreceiver, jeg har foran S8, men imellem er der en lille hub, som ledningen fra receiveren fører til, før det går videre ud til S8.
Da min S8 står, så den er svær at komme til, kan jeg vist ikke komme det nærmere her, og jeg har heller ikke rodet med det siden tilslutning for nogle år siden, så det er ikke helt fremme i hovedet for at skrive det mildt. Alternativt har du måske stadig en mobil med hovedtelefonindgang, hvis din receiver ikke har en hovedtelefonindgang. I så fald kunne du vel skrue helt ned for volumen før tilslutning til S8, hvis du ellers har en passende ledning dertil. Beklager, at jeg ikke kan komme det nærmere. Mvh. Jørgensen
|
|
thor-thor
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må få kigget på en måde at teste på... Mange tak for kommentarerne, fedt at du gider👍
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |