|
Elgiganten rentefrit - nu på tilbud. Aarrh! |
Besvar | Side <1 789 |
Forfatter | ||
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det med model nr gør næsten alle bare kigge på hårdhvidevare til de forskellig kæde der er i landt.
|
||
friedel
Guld medlem Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lyder som samme tilfælde jeg havde hos apple i medio 2010.
Jeg havde tidligere på dagen lagt en macbook pro i indkøbskurven. På selve dagen opdaterede de deres hjememside og da jeg kom hjem fra skole og ville bestille macbook proen fandt jeg ud af at den var væk, istedet var der nye modeller som var en tand dyrere. Jeg kiggede dog tilfældigt i min indkøbskurv og fandt den gamle model. Så bestilte med det samme da jeg synes den nye tilsvarende model var en tand for dyr. Et par dage senere modtog jeg så en mail fra apple om at de havde fået nye modeller og at de opgraderede til den nye tilsvarende model uden ekstra beregning (SUPER GOD SERVICE) Differencen var 1300kr så det var jeg bestemt ganske tilfreds med. Så hvis apple kan gøre dette, kan elgiganten vel også?
|
||
Besvar | Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |