Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
|
Sendt: 11-Marts-2011 kl. 17:02 |
netsat_99 skrev:
(som ved domspraksis er defineret til ca. 3 uger med mindre udefra kommen omstændigheder umulig gøre det - force majeure) |
Jeg er enig i alt hvad du siger, bortset fra dette.
|
|
netsat_99
Bruger
Oprettet: 09-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
|
Sendt: 11-Marts-2011 kl. 17:41 |
Domspraksis skal jeg finde på mandag. Jeg har ikke adgang til Thomson online hjemme.
|
|
Simon, TC
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
|
Sendt: 11-Marts-2011 kl. 17:50 |
netsat_99 skrev:
Simon TC, Henrik B, med flere.
Det undre mig meget, at i prøver at udlægge købeloven, som en lov der skal beskytte forhandleren - det er det ikke. Den skal beskytte køberen.
|
Er du rar at vise mig, hvor jeg har udlagt det sådan?
|
Tape Connection MKII
|
|
Ning
Guld medlem
Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
|
Sendt: 11-Marts-2011 kl. 18:30 |
Jeg har lige haft en næsten 2 år gammel computer til reparation hos MM-Vision. Vi sendte den torsdag, fredag eftermiddag fik vi en opringning fra firmaet at de havde skiftet grafikkortet til et bedre uden beregning. Den blev afsendt samme dag og vi havde den mandag. Og de betalte portoen begge veje. Sådan kan det også gøres
|
Ning
|
|
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
|
Sendt: 11-Marts-2011 kl. 18:49 |
Undskyld for off topic. Men Otto vil du se din PM fra mig idag?
|
|
Simon, TC
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
|
Sendt: 11-Marts-2011 kl. 19:30 |
Ning skrev:
Jeg har lige haft en næsten 2 år gammel computer til reparation hos MM-Vision. Vi sendte den torsdag, fredag eftermiddag fik vi en opringning fra firmaet at de havde skiftet grafikkortet til et bedre uden beregning. Den blev afsendt samme dag og vi havde den mandag. Og de betalte portoen begge veje.
Sådan kan det også gøres
|
Godt at høre når der også er nogle GODE oplevelser
|
Tape Connection MKII
|
|
Mr. Claude
Guld medlem
Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
|
Sendt: 12-Marts-2011 kl. 09:37 |
Der er desværre også det faktum at der de sidste 10 år er uddannet væsentligt færre teknikere i branchen. Og fænomener som barsel, orlov og sygdom spiller jo også sommetider ind på rep. tiden. Og værksteder ringer jo ikke bare efter en vikar!
|
|
jcmoey
Ny bruger
Oprettet: 07-Juni-2011
Status: Offline
Point: 2
|
Sendt: 07-Juni-2011 kl. 13:57 |
Det er meget fint at vi kan sidde her på dette forum og diskutere hvad vi mener er indenfor rimelig tid, og hvad vi ikke mener er indenfor rimelig tid. Sagen er bare den, at dette afgøres i den enkelte sag af diverse jurister, og ikke af butiksansatte og kunder.
I denne sag er det Nordisk Film der står for al reklamation vedr. PS'ere, og deres "normale" service tid er de 21 ARBEJDSDAGE. Og jeg skriver arbejdsdage med caps, fordi det netop er arbejdsdage, og ikke bare 3 sammenhængende uger der tales om. Sælger er rimelig bundet af hvad producenten har/tilbyder af servicerutiner. Og man kan ikke sammenligne servicerutiner på forskellige slags produkter.
|
|