|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyrfing ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 15-Januar-2009 kl. 11:35 |
Ja, nogle gange handler man for billigt. Fik at vide af sælger, da jeg købte min NAD T770, at kun hætten på volumenknappen manglede, så de 1.000kr gav jeg gerne.
I ren og skær iver glemte jeg at spørge, hvorfor han ikke havde koblet en sub på de to små højttalere, han testede forstærkeren med, heh... ![]() Nå, men spørgsmålet er så, om det kan betale sig at få repareret den pre-out, således mit sorround-setup kan få en bedre bund. Både center, surround og front virker via pre-outs. Alternativet er heldigvis kun at mangle sub'en, hvilket kun kan glæde min underbo! ![]() Redigeret af tyrfing - 15-Januar-2009 kl. 11:37 |
|
If you didn't f*ck it up yourself, you're not a real man! :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Kan næsten 100% sikkert ikke betale sig, forstærkerens pris taget i betragtning. Glem det hos et værksted. Du skal kende en elektronikkyndig, som vil gøre det gratis/billigt. Dertil skal du lægge udgiften til en servicemanual/diagrammer og de stumper som skal udskiftes.
Sub'en er svær at undvære, så find evt. en der har mulighed for at forbinde til dine fronthøjttalere (jeg har en til salg ![]() Redigeret af Pallec - 15-Januar-2009 kl. 13:05 |
|
![]() |
|
tyrfing ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hehe, men skal jeg en tur over broen her fra Odense, ryger jeg op på rundt regnet 1.000kr, alt inkl. ;)
Har i øvrigt fundet ud af, at sub-udgangen kun er aktiv, når lyden går ind rent digitalt. Altså, når jeg hiver lyden ind via et coaxial-kabel fra DVD-afspilleren, er der fin kontakt. Jeg var bare af den fejlagtige opfattelse, at sub-udgangen ville være aktiv sammen med de andre. Nu kører sub'en (omend på et meget lavt lydniveau) via et sæt phono-kabler koblet til frontens pre-outs. Det giver omtrent samme effekt som at skrue bass i bund på tone-kontrollen, lol. Det var ikke lige, hvad jeg havde forventet, må jeg erkende. :( |
|
If you didn't f*ck it up yourself, you're not a real man! :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |