recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal LG C1 bare smides ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal LG C1 bare smides ud?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ambii Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ambii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2024 kl. 15:50
Sidste Update. 
Boardet er skiftet og fjernsynet fungerer som det skal. Det var meget nemt at skifte. Tak for hjælpen. 
Kan man bruge det gamle psu board eller skal det bare til elektronik skrot?

Redigeret af Ambii - 10-August-2024 kl. 15:51
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2024 kl. 15:55
Til elektronik skrot, her sorterer kommunen det fra der kan genbruges.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
eag1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2009
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eag1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2024 kl. 16:24
tak for update. God stilThumbs Up
Til top
Free76 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2019
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Free76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2024 kl. 17:37

Wow, dejligt at høre, at det virkede. Jeg oplevede det samme med mit LG TV. Efter 2 år og to måneder gik det i stykker. Jeg gav 20.000 kr. for det og synes, det er mange penge for et TV, der kun holder i 2 år.

Lige siden har jeg brugt tricket med at tage strømmen fra hver gang, jeg brugte TV’et. Meget irriterende, men det skulle stå uden strøm i mindst 10 minutter for at kunne tænde igen. 

Nu er det dog gået helt i stykker, og jeg tænkte på, om jeg kunne få hjælp til at finde den reservedel, jeg skal bruge. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at reparere det. Selv om TV’et har stået slukket, kommer der ikke lys i standby-dioden, og TV’et tænder ikke.

Mit TV er Model OLED65CX6LA.AEU

Serienummer 011MANJLB071

Til top
Ambii Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ambii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2024 kl. 18:22
Samme skærm jeg har. Du køber bare det samme som der er en der har beskrevet i tråden. Den kan købes ved servicegruppen. 
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2024 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af Ambii Ambii skrev:

Sidste Update. 
Boardet er skiftet og fjernsynet fungerer som det skal. Det var meget nemt at skifte. Tak for hjælpen. 
Ja, det er super nemt at skifte PSU Board, godt det løste problemet så har du sikkert et tv som kan køre flere år endnu.

God weekend

4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2024 kl. 21:26

Hvis du kan reparere boardet, skal du ikke smide det ud……

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2024 kl. 16:35
Jeg ved det er lykkedes at ordne problemet, men til andre med samme problem (defekt lige efter reklamationsretten er udløbet) så kontroller om i har en elektronikforsikring via indboforsikringen. Den er typisk længere og nogle firmaer har ikke afskrivning de første 3-4 år. På den måde undgår man at skulle smide et "nyt" produkt ud hvis ikke man selv har mod på at reparere det.
Til top
Ambii Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ambii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2024 kl. 15:12
Det kan jeg ikke. Vil det have nogen værdi for nogen, så kan de bare henvende sig.
Til top
Free76 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2019
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Free76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2024 kl. 15:42

Samme skærm jeg har. Du køber bare det samme som der er en der har beskrevet i tråden. Den kan købes ved servicegruppen. 

Fantastisk. Det virkede! Jeg har skiftet strømforsyningen og nu virker det igen. 

Tak for hjælpen. 

Til top
Ambii Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ambii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2024 kl. 16:39
Fedt. Godt at høre. Det er det fora kan. 
Hjælp til selvhjælp. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu