|
Skal LG C1 bare smides ud? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Ambii
Bruger Oprettet: 17-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidste Update.
Boardet er skiftet og fjernsynet fungerer som det skal. Det var meget nemt at skifte. Tak for hjælpen. Kan man bruge det gamle psu board eller skal det bare til elektronik skrot?
Redigeret af Ambii - 10-August-2024 kl. 15:51 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til elektronik skrot, her sorterer kommunen det fra der kan genbruges.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
eag1
Bruger Oprettet: 14-Januar-2009 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak for update. God stil
|
|
Free76
Junior bruger Oprettet: 18-November-2019 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Wow, dejligt at høre, at det virkede. Jeg oplevede det samme med mit LG TV. Efter 2 år og to måneder gik det i stykker. Jeg gav 20.000 kr. for det og synes, det er mange penge for et TV, der kun holder i 2 år. Lige siden har jeg brugt tricket med at tage strømmen fra hver gang, jeg brugte TV’et. Meget irriterende, men det skulle stå uden strøm i mindst 10 minutter for at kunne tænde igen. Nu er det dog gået helt i stykker, og jeg tænkte på, om jeg kunne få hjælp til at finde den reservedel, jeg skal bruge. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at reparere det. Selv om TV’et har stået slukket, kommer der ikke lys i standby-dioden, og TV’et tænder ikke. Mit TV er Model OLED65CX6LA.AEU Serienummer 011MANJLB071 |
|
Ambii
Funktioner
Tak(0)
|
Samme skærm jeg har. Du køber bare det samme som der er en der har beskrevet i tråden. Den kan købes ved servicegruppen.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er super nemt at skifte PSU Board, godt det løste problemet så har du sikkert et tv som kan køre flere år endnu. God weekend |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kan reparere boardet, skal du ikke smide det ud…… Klaus
|
|
cmnielsen
Super bruger Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved det er lykkedes at ordne problemet, men til andre med samme problem (defekt lige efter reklamationsretten er udløbet) så kontroller om i har en elektronikforsikring via indboforsikringen. Den er typisk længere og nogle firmaer har ikke afskrivning de første 3-4 år. På den måde undgår man at skulle smide et "nyt" produkt ud hvis ikke man selv har mod på at reparere det.
|
|
Ambii
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg ikke. Vil det have nogen værdi for nogen, så kan de bare henvende sig.
|
|
Free76
Junior bruger Oprettet: 18-November-2019 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fantastisk. Det virkede! Jeg har skiftet strømforsyningen og nu virker det igen. Tak for hjælpen. |
|
Ambii
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt. Godt at høre. Det er det fora kan.
Hjælp til selvhjælp.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |