|
Home Connect |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har opretttet et dedikeret iOT netværk hvor jeg samler alle mine iot enheder, fw regler sikrer at der ikke kan forbindes fra iot til mit alm netværk.
Men jeg kan godt forbinde fra mit alm til mit iot netværk. Gæstenetværk i UBNT begrænser som standard trafik imellem enheder, så typisk kan det give udfordringer da flere iot apps taler (især under opsætning) med enhederne direkte, derfor kan de typisk ikke finde hinanden. Ulempen med mit setup er at der er en del iot udstyr der under opsætning kopierer wlan indstillinger fra telefonen der sætter det op, men så skal jeg bare huske at smide telefonen på mit iot netværk inden opsætning.
Redigeret af Clemen - 03-August-2020 kl. 13:17 |
|
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du hjælpe med hvordan du har gjort det? Har du sat det op efter en vejledning?
Jeg er interesseret i din opsætning, fordi jeg har givet op mht. til at connecte mine hvidevare på gæstenetværket. Det må flyttes over på et seperat IoT netværk. Det især vigtigt for mig at opsætte fw reglerne (som jeg ikke er bekendt med endnu) hvordan det skal opsættes
|
|
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke fået løst dette problem, men nu jeg jeg give det et skud til.
Hvordan er jeres på sætning på AP til IOT netværk? Har i jeres gæstenetværk slået fra og kun sat flue ben i 2,4GHz?
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lavet et netværk der hedder iot-devices, åben for trafik i mellem enheder. Kører både 2,4 og 5ghz da jeg bruger det til alle mine iot enheder.
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |