|
Wifi Extender eller en mere router |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og selvfølgeligt kan man køre kablet mesh, bruger selv samme setup på ASUS.
|
|
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket setup har du til det? Jeg skal have skiftet mit. efter skift fra Waoo til Stofa er jeg desværre gået fra noget velfungerende Airties 4920 til Nokia Beacon 1, som teknisk og funktionelt er et tilbageskridt. Jeg har også kigget på noget Asus AXxxx - og har kablet netværk i hele hytten, hvor det kan sættes til.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
bruger en ax88 som main router og en ax92 som ap
|
|
noerden
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har selv kigget på en AX86 eller AX82. AX86 har dog 3x3 antenner på 2,4 ¨båndet mod 2x2 på AX82, og er derfor favorit. Jeg går ud fra du kører det som mesh? Hvor stabilt er det? Jeg har en kammerat der brokker sig over at han jævnligt har skulle genstarte sine Asus routere (har haft flere gennem tiden).
|
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
ja kører som mesh.
Jeg havde store problemer sidste år med at wan forbindelses døde. Men efter en Asus fw opdatering har der ikke været problemer.
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
bruger ax92 som airmesh og er fuldt tilfreds. Oplever mere statighed på den end direkte på min router fra isp som de er sat til.
|
|
noerden
Funktioner
Tak(0)
|
du har bare en enkelt af dem? Den koster det samme som AX82, så kan den noget andet - da den vel kun er et AP, og ikke router?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |