recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG PK550N erfaringer NB! læs før køb!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG PK550N erfaringer NB! læs før køb!

Besvar Besvar Side  <1 141516
Forfatter
Besked
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af malke malke skrev:

Hvis en vare bliver sendt retur, og den er brugt, så bliver den da også solgt som demo-vare?

Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Det er det jeg mener - det er IKKE ok at sælge en skærm der har været hjemme hos  nogen og så sælge den videre uden at oplyse at den har været brugt og deraf give den nye slutbruger muligheden for at tage stilling til om man vil købe den allligevel - i min verden (naturligvis) til een rabatteret pris!

Det bør den gøre, men f.eks. Elgiganten er slemme til at ompakke og sælge tingene som nye.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 15:24
Jeg har også været ude for, at få en demo-skærm, som faktisk var skadet. Jeg vidste, at det var en demo, men jeg ringede ind to gange og spurgte specifikt, om den var i orden. "Ja, ja, der er intet galt med den. Bare en kunde, der har fortrudt sit køb.", sagde de. Tv'et havde så 7 større og mindre ridser på skærmen. Jeg vil ikke udstille forhandleren her, da de var gode til at tage sig problemet, men jeg vil da gerne have vidst det før køb, for så ville jeg aldrig have købt den.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 16:08
Strange:

Jeg er meget glad for min Yamaha. Det er en af de få apparater, som ikke har svigtet mig på nogen måde (7-9-13). Den kan desværre ikke afkode HD lyd, men hvis man har en afspiller, der tager sig af det, er det intet problem.

Du er velkommen til at sende en PB, hvis du vil vide mere. Smile
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Strange:

Jeg er meget glad for min Yamaha. Det er en af de få apparater, som ikke har svigtet mig på nogen måde (7-9-13). Den kan desværre ikke afkode HD lyd, men hvis man har en afspiller, der tager sig af det, er det intet problem.

Du er velkommen til at sende en PB, hvis du vil vide mere. Smile

hvad mener du med en afspiller som kan kode det , har nemlig selv en rxv2400 og en ps3 slim hvordan kan jeg afkode lyden i hd lyd ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2010 kl. 17:34
Har din RX-V2400 HDMI-indgange?
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 06:31
Nej det har den desvære ikke Æv Æv
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Thuekr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2010
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2010 kl. 18:46
Så er en LG PK550 Europæisk model bestilt fra komplett.dk     - håber at få DVB-C tuneren til at virke ved at vælge Sverige som land i opsætningen, ellers må jeg benytte mig af de 14 dages returret. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 141516

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu