Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Shiva
Guld medlem
Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
|
Sendt: 20-Maj-2010 kl. 13:24 |
malke skrev:
Hvis en vare bliver sendt retur, og den er brugt, så bliver den da også solgt som demo-vare?
Strange skrev:
Det er det jeg mener - det er IKKE ok at sælge en skærm der har været hjemme hos nogen og så sælge den videre uden at oplyse at den har været brugt og deraf give den nye slutbruger muligheden for at tage stilling til om man vil købe den allligevel - i min verden (naturligvis) til een rabatteret pris! |
|
Det bør den gøre, men f.eks. Elgiganten er slemme til at ompakke og sælge tingene som nye.
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
|
PhDream
Guld medlem
Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
|
Sendt: 20-Maj-2010 kl. 15:24 |
Jeg har også været ude for, at få en demo-skærm, som faktisk var skadet. Jeg vidste, at det var en demo, men jeg ringede ind to gange og spurgte specifikt, om den var i orden. "Ja, ja, der er intet galt med den. Bare en kunde, der har fortrudt sit køb.", sagde de. Tv'et havde så 7 større og mindre ridser på skærmen. Jeg vil ikke udstille forhandleren her, da de var gode til at tage sig problemet, men jeg vil da gerne have vidst det før køb, for så ville jeg aldrig have købt den.
|
|
PhDream
Guld medlem
|
Sendt: 20-Maj-2010 kl. 16:08 |
Strange:
Jeg er meget glad for min Yamaha. Det er en af de få apparater, som ikke har svigtet mig på nogen måde (7-9-13). Den kan desværre ikke afkode HD lyd, men hvis man har en afspiller, der tager sig af det, er det intet problem.
Du er velkommen til at sende en PB, hvis du vil vide mere.
|
|
Swingking
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
|
Sendt: 20-Maj-2010 kl. 17:24 |
PhDream skrev:
Strange:
Jeg er meget glad for min Yamaha. Det er en af de få apparater, som ikke har svigtet mig på nogen måde (7-9-13). Den kan desværre ikke afkode HD lyd, men hvis man har en afspiller, der tager sig af det, er det intet problem.
Du er velkommen til at sende en PB, hvis du vil vide mere. |
hvad mener du med en afspiller som kan kode det , har nemlig selv en rxv2400 og en ps3 slim hvordan kan jeg afkode lyden i hd lyd ?
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
PhDream
Guld medlem
|
Sendt: 20-Maj-2010 kl. 17:34 |
Har din RX-V2400 HDMI-indgange?
|
|
Swingking
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2006
Point: 915
|
Sendt: 21-Maj-2010 kl. 06:31 |
Nej det har den desvære ikke Æv Æv
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
Thuekr
Ny bruger
Oprettet: 18-November-2010
Point: 7
|
Sendt: 28-November-2010 kl. 18:46 |
Så er en LG PK550 Europæisk model bestilt fra komplett.dk - håber at få DVB-C tuneren til at virke ved at vælge Sverige som land i opsætningen, ellers må jeg benytte mig af de 14 dages returret.
|
|