recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Adgang til kodede kopier af kanaler med kort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Adgang til kodede kopier af kanaler med kort?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 19:09
Har du gode kabler og HF-tætte stik? Får du dit internet via YouSee?
Til top
4321 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4321 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 20:00
Ja, internet er ligeledes via Yousee. Jeg kører med f-connectorer og hf tætte stik, samt dobbeltskærmet kabel.
Der har faktisk været lidt bøvl med internettet, hvor forbindelsen røg i perioder, for en uges tid siden, men det fungerer som det skal igen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 20:36
Vægdåsen:
Er den kun bestående af Radio- og TV-stik? Eller er der også data-udtag? Hvis der kun er Radio- og TV-stik, og du bruger en adapter, også kaldet en "rygsæk", hvorpå du så sætter radio og TV til, så kan den være problemet. Denne adapter, eller "rygsæk" kan nemlig dæmpe TV-signalet.

Internettet:
Så er det nok ikke kun hos mig, den var gal - jeg havde også hyppige udfald, og det kom igen af sig selv. Måske deres fatale TV-bøvl også havde indflydelse på internettet...
Til top
4321 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4321 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 09:51
Jeg har netop en adapter mellem vægdåse og antennestik. Jeg vil forsøge at udskifte denne og se om det løser problemet.
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 12:47
Uden at være ekspert på dette område skulle jeg mene at grunden til at du har flere udgaver af kanalerne er fordi yousee både sender ud i mpeg-4 og mpeg-2. Så afhænger det så af hvilket netværksid du bruger der afgør hvilken en af udgaverne du kan se...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af 4321 4321 skrev:

Jeg har netop en adapter mellem vægdåse og antennestik. Jeg vil forsøge at udskifte denne og se om det løser problemet.

I første omgang, prøv bare lige at kobl den helt fra og se, hvordan TV'ene så ter sig - derefter kan du prøve at udskifte - hvis det hjælper. Jeg har også YouSee-bredbånd, så min opstilling ser således ud:

Vægdåse i stue: Modtagerboks tilsluttet
Vægdåse i soveværelse: "Rygsækken" påsat, og et laaaangt kabel, som så er tilsluttet modemet, der er placeret i stuen.

Har kun èt TV - skal ikke have noget i soveværelset!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu