|
Adgang til kodede kopier af kanaler med kort? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du gode kabler og HF-tætte stik? Får du dit internet via YouSee?
|
|
4321
Ny bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, internet er ligeledes via Yousee. Jeg kører med f-connectorer og hf tætte stik, samt dobbeltskærmet kabel.
Der har faktisk været lidt bøvl med internettet, hvor forbindelsen røg i perioder, for en uges tid siden, men det fungerer som det skal igen.
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
Vægdåsen:
Er den kun bestående af Radio- og TV-stik? Eller er der også data-udtag? Hvis der kun er Radio- og TV-stik, og du bruger en adapter, også kaldet en "rygsæk", hvorpå du så sætter radio og TV til, så kan den være problemet. Denne adapter, eller "rygsæk" kan nemlig dæmpe TV-signalet. Internettet: Så er det nok ikke kun hos mig, den var gal - jeg havde også hyppige udfald, og det kom igen af sig selv. Måske deres fatale TV-bøvl også havde indflydelse på internettet...
|
|
4321
Ny bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har netop en adapter mellem vægdåse og antennestik. Jeg vil forsøge at udskifte denne og se om det løser problemet.
|
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden at være ekspert på dette område skulle jeg mene at grunden til at du har flere udgaver af kanalerne er fordi yousee både sender ud i mpeg-4 og mpeg-2. Så afhænger det så af hvilket netværksid du bruger der afgør hvilken en af udgaverne du kan se...
|
|
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
I første omgang, prøv bare lige at kobl den helt fra og se, hvordan TV'ene så ter sig - derefter kan du prøve at udskifte - hvis det hjælper. Jeg har også YouSee-bredbånd, så min opstilling ser således ud: Vægdåse i stue: Modtagerboks tilsluttet Vægdåse i soveværelse: "Rygsækken" påsat, og et laaaangt kabel, som så er tilsluttet modemet, der er placeret i stuen. Har kun èt TV - skal ikke have noget i soveværelset!
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |