recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klikbare links?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klikbare links?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2016 kl. 21:07
Nej Strandvasker! Jeg deltager fordi jeg godt kan lide at hjælpe andre. Jeg er det modsatte af dig, jeg arbejder ulønnet, fordi arbejdet bærer lønnen i sig selv. Jeg glædes ved at løse opgaver for andre, og forlanger ikke noget til gengæld. Når dagen er omme, kan jeg med tilfredshed sige at jeg har gjort en forskel for nogen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2016 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg ved ikke hvad du har gjort, men der havde indsneget sig et "=20%" i det første URL

Hvilket sjovt nok er præcist det mellemrumstegn forumsoftwaren sætter ind.

I læssevis af andre forums, sættes der blot URL og /URL i klammer ind, men på recordere.dk er det "URL= " i klammer der sættes ind som start.

Jeg savner noget respons på dette fra nogle admins.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2016 kl. 12:20
Og så er det jo lidt sjov og meget interessant, at når man bare indsætter linket i teksten under det man skriver, så sendes den jo, hvis man ønsker det som email

Og minsandten: Når man åbner sin email, så står det jo ikke kun anført hvad der skrives på forum recordere, men linket er desuden klikbart. Så ingen behøver at bruge globe og tid, blot de modtager emails 😊😊

http://www.psymagine.dk/index.php

tjek lige om man kan åbne linket via emailbeskeden
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2016 kl. 23:20

Nej Strandvasker! Jeg deltager fordi jeg godt kan lide at hjælpe andre. Jeg er det modsatte af dig, jeg arbejder ulønnet, fordi arbejdet bærer lønnen i sig selv. Jeg glædes ved at løse opgaver for andre, og forlanger ikke noget til gengæld. Når dagen er omme, kan jeg med tilfredshed sige at jeg har gjort en forskel for nogen.
Du får en tilfredstillelse ved at skrive det du gør, det du gør bærer lønnen i sig selv siger du, du er ikke "det modsatte af mig", du indrømmer jo netop at du får en glæde ved at gøre det du gør. 

Der er ikke noget som helst galt i det. Jeg skriver fordi det giver mig en tilfredshed, du skriver fordi det giver dig en tilfredshed, det er helt fint.

Hvad angår at forlange noget af andre, hvornår har du set mig forlange noget som helst af nogen? Til gengæld oplever jeg, at du, mere eller mindre direkte, forlanger af andre at de skal lave deres link klikbare.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 10:02
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

<span style="line-height: 1.4;">Du får en tilfredstillelse ved at skrive det du gør, det du gør bærer lønnen i sig selv siger du, du er ikke "det modsatte af mig", du indrømmer jo netop at du får en glæde ved at gøre det du gør. </span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Der er ikke noget som helst galt i det. Jeg skriver fordi det giver mig en tilfredshed, du skriver fordi det giver dig en tilfredshed, det er helt fint.</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Hvad angår at forlange noget af andre, hvornår har du set mig forlange noget som helst af nogen? Til gengæld oplever jeg, at du, mere eller mindre direkte, forlanger af andre at de skal lave deres link klikbare.</span>

Nej strandvasker, jeg forlanger ikke noget af dig og andre. Jeg argumenterer for at fordi forum softwaren er mangelfuld, så lige at bruge 5 sølle sek på at lave et klikbart link til glæde for andre.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu