|
Google Chromecast eller Apple TV |
Besvar | Side <1 789 |
Forfatter | |
kgram
Bruger Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidste nyt: Jeg har kontaktet Streamview, som sælger bl.a. Nokia 8010, om fps-problemet, og de svarer, at det kan løses med Android 12:
The automatic framerate synchronisation feature is only available on Android 12 or newer OS devices. The Nokia Streaming Box 8010 is currently being delivered with Android 11, which does not have this feature. The Android 12 update for the Nokia Streaming Box 8010 is currently being tested by our technical team, but we cannot communicate an exact date regarding when the update will be released. Tilføjer dette svar noget til debatten her? Karsten
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg kan bekræfte at denne feature er tilgængelig på mine tre Android TV 12 enheder. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |