|
OLED og Burn In |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har en E6 65" fra 2016 med burn-in og en lg 2019 77" som ligeledes har fået burn-in, det er kanal logoer som optræder hos mig.
Faktum er, det genere mig ikke overhoved da typisk kun ses på en rød bagrund. Det skal dog siges at jeg har fået et klart indtryk af, i hvertfald på på E6eren at jo ældre og mere skærmen er i brug, jo nemmere kommer/ ses der burn-in. og retention. Jeg syns enlig også at da jeg så det første gang optræde på skærmen, der forsøgte jeg med de måder som er omtalt rundt omkring på nettet til "viske det ud igen" det blev faktisk bedre, men det er dog aldrig forsvundet. f.eks. optræder Kanal 5 og national Geo mere eller mindre oven i hinanden og der er ikke blevet set kanal 5 siden det forsvandt fra Yousee. Jeg køber også OLED igen, burn-in risikoen bliver ikke et parameter for ikke at skulle købe OLED igen.
|
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg spiser heller ikke læber larver. |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
klander
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hejsa
Vil lige fortælle at det det nye TV blev et LG 55" 4K OLED TV OLED 55CX 2020 Det viste sig at det var næsten det eneste tv med 4 stk HDMI 2,1 og jeg havde åbenbart nogle bekendte der havde OLED tv og de spiller en hel del og de har ikke Burn IN. Får det her i eftermiddag Men tak for hjælpen
|
||||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(1)
|
|||
|
||||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |