|
LØST: Underlig lyd på Pink Floyd live vinyl |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for din historie. Det hjælper mig dog ikke rigtig nærmere om det er mit eksemplar af DSoT eller en generel fejl i 2019 udgaven. Jeg har testet min plade på 3 forskellige pladespillere med forskellig pickup (MM og MC). Pladespillere har meget forskelligt pris fra 3500 til 16000 kr. Samme resultat på alle 3 setup. Det ene setup er netop hos pladeforhandleren. Her er ikke tale om et hak eller at pickuppen hopper. Her er tale om en lyd i selv indspilningen som absolut ikke bør være der. Som tidligere skrevet er lyden ikke at finde på hverken CD/streaming udgaven af DSoT 2019 remix udgaven - kun på (min?) vinyl. |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kommer afslutningen på historien. Modtog mit nye eksemplar at DSoT fra min forhandler og lyder er heldigvis IKKE at finde på mit nye eksemplar
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |