|
Hvad er det med vinylplader? |
Besvar | Side <1 121314 |
Forfatter | |||
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tror du skal være mere bekymret for om han får sig en golf- eller tennisalbue. Den vender jo rigtigt 45 gange i minuttet, så det er bare om at time blinke-frekvensen rigtigt, hvis ikke man har en regulerbar stroboskop-lampe.
|
|||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er slet ikke bange for at købe unummererede “audiophile” udgivelser, der er fremstillet hos anerkendte firmaer som for eksempel QRP, er ikke blevet skuffet endnu. Jokker de først i spinaten er de færdige. Rygter spredes lynsnart på nettet, som du ved.
|
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
ASKF
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Ålborg, DK Status: Offline Point: 277 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er skam heller ikke bange for at købe dem, jeg er bare modstander af udtrykket "audiofil" når de ikke går hele vejen. Nogle gange kan jeg godt være en krakilsk purist, hvilket mine venner også driller mig med, selvom de også har deres sproglige kæpheste. Jeg køber også 180g vinyler, som jeg ved er remastered DDA, samt nye almindelige vinyler, så jeg er skam ikke fanatisk.
|
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
slet Redigeret af brea-ker - 22-Oktober-2021 kl. 19:30 |
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Pede8000, har du set den nye The The - Comeback Special Live som udkommer den 1. oktober? Den skal jeg bare eje
|
|||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Wow. Den er stensikker. Tak for tippet!! |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
Besvar | Side <1 121314 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |