recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disqus er håbløst at skrive til.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Disqus er håbløst at skrive til.....

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Disqus er håbløst at skrive til.....
    Sendt: 29-August-2013 kl. 17:03
Hver gang jeg skriver noget der lige skal rettes, går det i ged, og jeg kan ikke få lov at skrive mere. Pænt irriterende! :-(

Er det kun fra iPad det sker?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 22:34
Jeg kan ikke genkende ovenstående fra en Windows PC, men har selv oplevet så mange problemer at jeg nærmest aldrig bruger kommentarsystemet mere - det gjorde jeg ellers ofte med det gamle system.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 09:12
Ja, det er kun fra iPad. Det er i øvrigt en fejl her på siden, da det ikke er et issue på andre sites.

Personligt synes jeg Disqus fungerer rigtig fint, men der er et eller andet der er gået galt i integrationen her på siden.

For at få lov at skrive i feltet igen, skal du lukke for keyboardet på iPad og så trykke på tekstfeltet igen. Hvis du vil redigere noget du har skrevet, så skal du trykke direkte på det sted du vil redigere efter at du har lukket for keyboardet, for du kan ikke flytte cursoren uden at samme problem opstår igen.

Redigeret af Torben Rasmussen - 30-August-2013 kl. 09:14
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 10:24
Ok tak, det forklarer jo problemet. Jeg vil afholde mig fra at kommentere til Disqus er integreret rigtig på siden :-(
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 10:34
Det har været sådan et godt stykke tid, så det er ikke sikkert det kan ændres. Disqus skal co-eksistere med en del anden kode på siden, som måske er noget sværere at rette i. Vi havde selv lidt udfordringer på flatpanels.dk fordi vi brugte noget kode til eks. vores banner, som ikke var helt kompatibelt med Disqus, så det måtte vi lave om. Afhængigt af hvor inkompatibel de forskellige scripts på siden er, så kan det jo være en ret stor opgave at få lige præcis iOS/Safari til at spille ordentlig med Disqus.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 10:42
Jeg har også været frustreret længe. Synes nu også at det fungerer dårligt på windows PC. Og med overgang til iPad er det helt forrykt. Har skrevet mange indlæg der aldrig er uploadet. Med så mange iPads i de små hjem, skal det da bare virke fra dem også.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 12:05
Jeg kan ikke helt genkende problemet. Jeg har skrevet flere kommentarer via iPad. Det er lidt mere bøvlet, men jeg har aldrig været ude for at indlægget ikke blev registreret.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg kan ikke helt genkende problemet. Jeg har skrevet flere kommentarer via iPad. Det er lidt mere bøvlet, men jeg har aldrig været ude for at indlægget ikke blev registreret.

Nej det blir registreret, men jeg trykker ikke "send" til et indlæg der ikke kan skrives færdigt.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 16:25
Samme problem her . Pænt frustrerende !
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu