|
Waoo masser af reklamer men måske ringe udbygning |
Besvar |
Forfatter | ||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-August-2013 kl. 10:56 |
|
Oplever nogen af jer medbrugere at de overhovedet udvider waoo nettet, de reklamerer en masse men graver de nogen steder overhovedet. Jeg vil gerne over, bor i et godt postnummer, men her har de ingen planer.
MVH
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er det ikke waoo der graver, men dit lokale energiselvskab. Her hvor jeg bor, er de ved at grave ned flere steder.
|
||
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De er igang med at ordne hele Herfølge pt. Sådan føles det ihvertfald :)
|
||
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fiber rulles typisk ud i de mindre byer og områder først, af den simple årsag at det er meget billigere. Det er afsindigt dyrt at ligge fiber ud. I store byer er det helt galt.
|
||
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 743 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har ret men det er også mange andre ting som spiller ind. Kommunen skal jo også godkende osv.
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tjah - men brugerkoncentrationen er væsentligt tættere i byen... Så udregnet pr. bruger er det vel ikke så indlysende. |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |