|
Tilgin-problemer (Waoo) - kompensation |
Besvar |
Forfatter | |
Pokersut
Bruger Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-September-2013 kl. 15:28 |
Det sidste lange stykke tid (½ år) har vi haft problemer med vores IP-TV fra Waoo: Alle de ting, der kræver direkte streaming (primært filmleje og start forfra) har ikke fungeret.
Jeg fandt ud af, at når man kørte signalet uden om Waoos Tilgin-router (HG2301), så virkede det - og da jeg kontaktede deres teknisk support kunne de oplyse, at det var et kendt problem med routeren, men at de ikke havde nogen løsning! På den baggrund skrev jeg til deres kundeservice og bad om kompensation for perioden med den manglende funktionalitet, og det fik jeg uden videre vrøvl. Jeg får refunderet 2 måneders lille tv-pakke + tv servicegebyr på den næste regning, i alt 296,8 ekskl. moms, så hermed en opfordring til andre, der måtte have lignende problemer til at kontakte dem! I øvrigt stod der nu på deres driftsstatus-side i sidste uge, at de havde fundet en løsning, og at den var ved at blive udrullet, så forhåbentlig er problemet løst permanent. Mikkel |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |