recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere Sony Centre er meldt konkurs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere Sony Centre er meldt konkurs

Besvar Besvar Side  <1 161718
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Nu har jeg vist aldrig været i et Sony Center, så det skal jeg ikke kunne udtale mig præcist om, men der er meget stor forskel på f.eks. PP Radio (som er et Panasonic Center), der bl.a. henvender sig til dem der skal have hjælp til at instille kanaler på tv'et, og Elgiganten. Jeg mener ikke Elgiganten og netbutikker henvender sig til den uvidende forbruger. Jeg mener netop at de kunder der er bedst stillet ved at handle dér, er de kunder der "ved" hvad de vil have.

Ligeså med f.eks. Bilka. Desværre er det ofte de "uvidende" som handler disse steder - oftest p.g.a. prisen.

M.v.h.

Det kan jo ikke passe det med prisen, når man kan se specialbutikkerne godt kan matche alligevel?

Ok, så lad os sige at de "uvidende" er mere modtagelige overfor højt-råbende-markedsføring.

M.v.h.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2012 kl. 13:32
[QUOTE=Kandersen]
Du mener altså, at de kunder der ved mest (ved hvad de vil have), de er bedst stillet ved at handle et sted som Elgiganten og deslige?

Nej, og det har jeg heller ikke skrevet.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 11:59
I takt med special butikkerne lukker og det bliver elgigant-typen butikker, så forsvinder muligheden for at alle de 95% af kunderne der ikke læser vejledninger og ikke kan finde ud af nutidens elektronik, kan få noget vejledning i hvordan apparater betjenes og fungere.
Og efter at have arbejdet i radio branchen, skal jeg love jer at det er RIGTIG mange kunder som har det behov!!. Så det er fint nok den lille skare på recordere ikke bruger butikker og handler på nettet. Men resten bør tænke over hvor de handler hvis de også gerne i fremtiden vil have HJÆLP efter købet.
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ojr5896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 13:07
Så er der to mere der er konkurs!!!

Fields og Aalborg er nu meldt konkurs ifølge cvr.dk
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Det er jo helt vildt, kunne det tænkes at Sony DK har lukket helt for pengekassen/kredit'en. Så de svage butikker ikke har kunne få flere vare fra Sony, hvis de forvejen var bagud med betalling. 
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ojr5896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Det er jo helt vildt, kunne det tænkes at Sony DK har lukket helt for pengekassen/kredit'en. Så de svage butikker ikke har kunne få flere vare fra Sony, hvis de forvejen var bagud med betalling. 
Eller også har Banken smækket kassen i, de andre selskaber der gik konkurs tidligere er tilknyttet samme holding selskab, så det er jo meget nærliggende at tro banken har nogle penge i klemme og derfor sikrer sig enten at minimere tab eller bare få lidt af kagen. 

Redigeret af ojr5896 - 03-Maj-2012 kl. 14:35
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 14:43
Sony Center i Thisted har ophørsudsalg.
Mvh.
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ojr5896 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Sony Center i Thisted har ophørsudsalg.
Mvh.
Hold da k... man må da godt nok sige de er på tilbagetogShocked
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 16:14
Jeg synes godt nok at det er sørgeligt , og synd for alle de ansatte....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2012 kl. 22:43
I sony Center Shoppen, Aalborg skriver de at de snart åbner igen.. det er rimelig spøjst synes jeg..
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 14:04
Jeg var hvert fald oppe i Sony Center i Aalborg her for en 2 ugers tid siden.. Det så ud som det plejede.. 
Der var nogle ting der var rimelig billige men der stod ikke noget om ophørsudsalg eller noget.. Der var tale om bla 3D-briller og lidt andre småting
LG E8 55” OLED
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 1385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 10:20
Så kom turen til Sonycenter Hillerød
http://www.konkurs.dk/Konkurs/?ID=38873   

Snart ikke flere tilbage i Københavns området...  Cry
Til top

Besvar Besvar Side  <1 161718

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu