|
Mit valg af nyt TV, observationer, kalibreret |
Besvar | Side <1 8910 |
Forfatter | ||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uha uha uha, så i dag, at Panasonic forhandlerne forventer, at et 65GZ2000 formentlig skal koste 37.000 kr. Det gør definitivt, at jeg ikke får råd til et sådant TV. Omvendt the good news, det gjorde mig endnu mere bebegejstret og glad for mit 65FZ950
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er vejl. udsalgpris fra Panasonic ikke 33.999 kr.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu kan prisen vel nå at ændre sig en anelse, men nej jeg har set prisen til 36.999 kr.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er 4 forskellige Panasonic Oled modeller i den nye portefølge
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lader dog til der er uenighed om priserne
|
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men ikke på 65GZ2000.
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som en del af jer sikkert har set, så har jeg nogle gange forsøgt at sælge mit Pana 65FZ950, men uden det store held. Det er sikkert svært, når f.eks. Bilka pumper LG´s OLED modeller ud til spotpriser.
At det ikke var muligt at sælge et aldeles perfekt OLED panel, kalibreret og en i mine øjne også bedste billede kvalitet (i mine øjne det bedste i 2018 modeller), er mig en gåde. Fortæller mig måske lidt om folks prioriteringer. Nok om det. Jeg har derfor besluttet, lidt eftertænksomt, efter aftale med mig selv, at jeg beholder mit OLED TV til de nye modeller kommer i 2020. I mellem tiden vil jeg nyde mit nuværende TV i fulde drag, det fås alligevel ikke meget bedre. At jeg ikke får købt et 65GZ2000 kan måske nok ærgre mig en kende, men omvendt, det er primært den noget forberede kontrast som interesserede mig, og ikke så meget den øgede "Brightness", som havde min opmærksomhed, eftersom jeg jo ikke er helt pjattet med HDR Dolby Vision og HDR10+. Så nu venter jeg spændt på hvad Panasonic brygger sammen for 2020. Måske viderefører Panasonic deres Panel Power Management System i 2020 samt andre. og måske nye spændende ting. Time will show. Men at jeg også primært vil have mine øjne rettet mod Panasonic til næste år, det er helt givet. Noget af det får jeg svar på i januar 2020.
|
||
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan godt sælge, men vil ikke.
Klaus
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hother:
Altid øv når man ikke kan sælge sidste år top modeller til gode priser. og næste problem er at næsten ingen kan se forskel i biledet billig eller dyr. Så hvorfor vælge dyr model. Ja Ja samle kvalitet, software osv. men igen det er kun nørder som nogle af os der værdsætter det. Og så mangler sidste års modeller tit eArc, Dolby Vision osv.
Har været tæt på et GZ2000, men Pana's udmeldinger om næste års modeller og manglende eArc blev til Nej Tak i år |
||
Besvar | Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |