|
SONY AF8 HBO, Netflix og Chromecast |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indbygget Chromecast er IKKE chromecast. Det er en variant af det. Derfor kan det ikke helt det samme. Sagt af en Sony konsulent for ca 2 år siden... Men kunne da lyde som om Henrik´s tv er defekt pga CAM modul. (som jo også kan være defekt eller dårlig kompabilitet med tv/kort)
Og nu har Yousee jo lige gjort at jeg fra nytår skal have bland selv da de fjerner kanal5/6 (som viser fodbold inkl landskampe..) så det bliver "spændende" med mit AF8 til den tid... Redigeret af Mr. Claude - 17-September-2019 kl. 17:52 |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mr Claude_ Måske lige lidt OT, men hvis det er i forb m grundpakken,så kan du sandsynligvis bare tilkøbe 5, som xtra kanal.Sådan har jeg gjort de sidste par år med 3+, - som jeg kun har i CL sæsonen.
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lad os få det på tekst. Jeg synes ikke, at man bør satse på Smart TV, hvis man vil leve en tilværelse uden antennesignal. Den primære grund er, at Smart TV ikke modtager opdateringer efter køb. Det synes jeg ikke man som forbruger bør acceptere - for sin egen skyld og naboens. På den kortere bane kan man pege manglende apps og andre begrænsninger. Android TV er en undtagelse, men der er andre udfordringer, som jeg mener man bør være opmærksom på.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den særskilte Chromecast er en linux-baseret hardwareenhed. Den indbyggede (i Google-jargon 'Chromecast built-in') er en Android-baseret softwareløsning. Denne sondring er vigtig fordi, der hos Google er særskilte udviklingsspor for disse to. Den indbyggede version kan ikke det samme som den linux-baserede hardware. Den indbyggede mangler f.eks. frame rate-skift samt multiroom-funktionalitet. I flere Android TV kan man heller ikke caste HDR-video til den indbyggede. At en app-udvikler har sikret kompatibilitet med Chromecast sikrer desværre ikke automatisk kompatibilitet med indbygget Chromecast. Det vil typisk virke, men ikke altid. Det er den udfordring, som HBO m.fl. har kæmpet med.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |