|
OLED og alm. tv billede |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo en elastikregel. Det kan da godt være du mener det ikke er forholdsvismæssig store omkostninger men, hvad gør du, hvis sælgeren mener det? Har du nogensinde prøvet at kræve din ret igennem forbrugerombudsmanden? Så kan jeg fortælle dig at det ikke lige er noget der sker på en formiddag, og du sikkert er bedre tjent med at lade dem fixe dit produkt fremfor at vente på en afgørelse. Problemet opstår jo så især, hvis sælgeren/producenten ikke mener produktet er defekt. Tordenfluer, pixelfejl, bandinger og tint er jo noget der har været tvister om før og, hvad med periodiske fejl? Det er sjældent at diverse værksteder lader tvivlen komme forbrugeren til gode, og sætningen "Vi har ikke kunne konstatere nogen fejl" bliver brugt i stor stil. Som jeg skriver, så er det helt fint du ikke gider handle i Elgiganten. Jeg syntes også deres rådgivning oftest er latterlig, men uanset, hvor mange gange du skriver "vrøvl", så kan en eller anden elastikregel aldrig nogensinde slå en 100% 30 dages returret og prisgaranti. Jeg gentager derfor mig råd til trådstarter: Køb dit TV i Elgiganten, tag det hjem og test det så godt du kan på 30 dage. Er der problemer, så byt det omgående til et nyt. |
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |