recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strreamkvalitet hos HBO max kontra Nordic

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af BeoBrians BeoBrians skrev:

hvordan får du den måling frem på et Apple-TV?

Det kræver en Mac med Xcode installeret. Se her

Venlig hilsen
KB
Til top
Nielsb90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2008
Sted: Denmark
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsb90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af 007 007 skrev:

jeg har temmelig meget lydudfald på min Xbox one x, det kører fint på Apple tv og PS4. Er der andre der har bøvl med det

Har du surround på PS4? Jeg får stereo lige meget hvad jeg gør. Har prøvet at ændre til bitstream osv. Jeg har intet problem med Viaplay, Netflix, Prime eller det gamle HBO Nordic, så kan ikke helt gennemskue problemet..
Til top
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 21:33
der står DD på displayet men tror også jeg bare har stereo
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu