|
De nye (spam) forum medlemmer |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, men det kan selve forum-delen ikke, og vi vil helst undgå at ændre for meget i den software der driver forummet, da det så bliver sværere at upgradere senere (så skal de samme ændringer laves hvergang vi får en ny version).
Men vi har forskellige tiltag som kan dæmme op for det, ihvertfald for en stund indtil spammerne finder en ny vej udenom. De er desværre meget ihærdige, nok fordi deres betaling afhænger af hvor meget de når at spamme.
/Lars Redigeret af Lars - 12-Oktober-2013 kl. 14:38 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes ikke det er noget stort problem, og der er slet ingen grund til at sætte himmel og jord i bevægelse, når vi nu har er velfungerende forum.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Petey
Bruger Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 88 |
Funktioner
Tak(0)
|
CAPTCHA er blevet knækket og har været det længe. Og jeg har respekt for dem, der har gjort det. For selv jeg skal ofte vælge en ny CAPTCHA hvis jeg skal regges et vilkårligt sted, simpelthen fordi det er for svært at tyde. :/ |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |