recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye forum emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye forum emner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Emne: Nye forum emner
    Sendt: 27-Februar-2008 kl. 16:25

Altså det der er på forsiden af recordere.dk. Nede i højre hjørne er der links til nyeste emner i forum.

Når man klikker på et af dem, åbner det nogle gange et nyt vindue, andre gange kommer man til tråden, i det vindue man allerede har åben.

Måske er det mig, men jeg finder det lidt irriterende, når det åbner et nyt vindue. Jeg bruger stadig IE, gør det nogen forskel, hvis jeg henter Firefox?

Redigeret af Ham_Der - 27-Februar-2008 kl. 16:26
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 17:37

Hej Ham_Der

Når noget er lavet på én måde, er der altid nogen som hellere vil have det på en anden måde

Men den måde det virker på nu, er faktisk efter ønske fra rigtig mange brugere, sidst emnet var oppe.

Det virker således:

Forum emner på forside, emne vinduer og links til emner andre steder fra. åbner ét nyt vindue. Men kun ét. Hvergang man bruger de links, så henviser de til samme vindue.

Prøv at åbne "Forum emner (vindue)" fra menuen, så er det nok nemmere at forstå. Klik på forskellige emner. Det hele åbner indenfor samme vindue. Det samme med links fra forsiden. Hvis du senere klikker på endnu et link, mens forum vinduet stadig er åbent, så vises siden i det eksisterende vindue.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Point: 1259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 19:48

Ja, nu har jeg set, hvordan det virker. Tak.

Men det er så ikke hver gang. Enkelte  gange, jeg har brugt et link fra forsiden, har den ikke åbnet et nyt vindue.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 19:52

jeg synes det virker fint som det er, netop med at den åbner samme sted hver gang, selv hvis man bruger fanebrowsing.

så ok.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Det virker således:

Forum emner på forside, emne vinduer og links til emner andre steder fra. åbner ét nyt vindue. Men kun ét. Hvergang man bruger de links, så henviser de til samme vindue.

Prøv at åbne "Forum emner (vindue)" fra menuen, så er det nok nemmere at forstå. Klik på forskellige emner. Det hele åbner indenfor samme vindue. Det samme med links fra forsiden. Hvis du senere klikker på endnu et link, mens forum vinduet stadig er åbent, så vises siden i det eksisterende vindue.

Hvad så med Seneste emner, her åbner alle links i et nyt vindue eller i ny fane ?

Mvh JørgenT

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2008 kl. 20:44

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Hvad så med Seneste emner, her åbner alle links i et nyt vindue eller i ny fane ?

Ja, det var vist en fejl ... rettet

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2008 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Ja, det var vist en fejl ... rettet

/Lars

Hej Lars.
Hmm... , ja den er ændret, så links nu åbnes i det igangværende vindue, dvs der springes væk fra Seneste emner.
Kan det ikke laves på samme måde som med links i højre side af Medlemssiden, altså et nyt "genbrugs" vindue eller fane ?

Mvh JørgenT

Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-August-2005
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2008 kl. 22:11

Jeg savner nu "Forum" - "Seneste emner" åbner i et nyt vindue.
Som det er lavet nu, kommer man nemt på afveje hvis man følger nogle link i en tråd. Før, lukkede man så bare vinduerne indtil man var tilbage, hvor man ønskede  

MVH

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2008 kl. 22:23

Jeg er også drøn hamrende irriteret over at det ikke åbnes i nyt vindue/fane, de skulle laves om hurtigst muligt. det fungerer langt bedre på den måde.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu