|
LG C8 55" |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
JanV.
Junior bruger Oprettet: 12-August-2013 Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hver gang jeg har skiftet teknologi (plasma til lcd og lcd til OLED) har jeg aldrig været tilfreds i starten. Jeg har skulle vænne mig til det nye billede. Der er bare stor forskel på hvordan de ser ud.
Men jeg giver dig ret i at OLED er slemt at se på når input er dårligt/forældet. F.eks 24p film. Jeg kører med Custom trumotion settings på 4/4 og det hjælper rigtig meget. Det er så på et C7, men tænker at problemet er det samme. |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
- jeg har nyeste YouSee box og Sony A1 OLED i 65" .Og jeg genkender ikke problemet . Mig bekendt sender Yousee faktisk med en temmelig høj bitrate, så jeg tvivler på at det er signalet. Nu skal det retfærdigvis siges, at vore øjne reagerer forskelligt på diverse problematikker, og måske jeg bare ikke er disponeret for at spotte bla stutter, og tak for det . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |