|
Apple TV til streaming af Stofa web tv |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet dette istedet for at bruge din mobil/ipad? Min første tanke var at det går galt fordi du streamer via mobil/ipad og herefter har en airplay forbindelse til din appleTV
|
||
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har slået Qos til på min router og sat mine apple tv til at køre 1 prioritet på alt trafik. Derudover det apple tv der kører trådløst er på 5ghz forbindelse. Det kører umiddelbart ganske fint.
|
||
noreaga
Bruger Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det giver absolut ingen mening det du skriver der... |
||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har ingen betydning så længe trafikken ikke prioriteres fra din router og længere ud. Dit interne netværk er på ingen måder bottleneck for den relativit lille mænge trafik et apple tv generere.
|
||
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og hvordan får man det prioriteret? 😊
|
||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg benytter også Stofa appen på ATV i soveværelset og det fungerer rigtigt fint!
Prøv, som tidligere speedtest appen. Så kan du måske udelukke dit netværk som værende problemet.
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 234 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
nu er jeg ikke netværks ekspert, men dette er jeg ikke sikker på er rigtigt:
“ Dit interne netværk er på ingen måder bottleneck for den relativit lille mænge trafik et apple tv generere.” Hvis man f.eks bor i lejlighed hvor der 20+ andre netværk mener det kan have en indvikning. Tidligere var tricket st køre 5ghz, men det er der mange der gør idag. En gammel router kan også godt have svært med at håndtere streaming sammen med mange andre klienter på nettet. Den nemmeste måde at teste det på er at bruge et kabel, og se om det løser problemet
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |