|
optage fra sputnik.. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Sendt: 31-Juli-2006 kl. 02:05 |
Hej Laursen jeg er også bekendt de ikke nævnte programmer som jeg tror du tænker på, men som du siger et det kun teori, jeg har afprøvet dem og de virker ikke, men mit japanske er ikke så godt, så måske jeg oversætter noget af informationen i textfilen om hvordan det benyttes forkert Jeg kan huske forkert, men jeg mener ikke at hveken avisynth eller vdub nogensinde har kunnet håndtere DRM beskyttede WMV filer da kun windows mediaplayer kan håndtere licensen korrekt, det kan avisynth ikke da den ikke benytter windows mediaplayer når den frameserver. Begge har dog kunnet håndtere almindelige WMV filer uden DRM beskyttelse, men som du skriver det kan vdub heller ikke længere i nyeste versioner grundet licensomkostninger til Microsoft. Avinsynth kan dog stadig frameserve ikke DRM beskyttede WMV filer. Pt. er den eneste mulighed, bortset fra output via s-video og optage på recorder, mig bekendt at bruge et screengrabber program som Tunebite eller Snagit til at optage når de DRM beskyttede WMV filer afspilles i Windows Mediaplayer med en godkendt licens, men kvaliteten bliver ikke så god, da det er svært at få processorkraft nok til at grabbe og encode til eks. 640x480 25fps Divx/Mp3 i realtime, så man er ofte nødt til at vælge lavere kvalitet. Men det er uden tvivl blot et spørgsmål om tid før der kommer muligheder for at omgå også DRM Redigeret af spawn - 31-Juli-2006 kl. 02:06 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Stoney
Junior bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Sendt: 31-Juli-2006 kl. 18:28 |
Jeg har købt et lille program ved navnet Tunebite til at konverterer M4P filer fra Itunes til almindelige MP3 filer - i kender jo helt sikker årsagen... Og samme program kan også samme tryllenummer med at fjerne DRM beskyttelsen fra videofiler.. Så alt hvad der er tilbage er prisen.. godt DKK 200,00 for Tunebite Platinum som håndterer begge filtyper... Jeg kan varmt anbefale programmet - det kan købes som download over nettet : http://www.tunebite.com/website/v2/en/home.php?affiliate=200 60421
|
|
Maria
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
Sendt: 01-August-2006 kl. 12:07 |
Tak for tippet, Stoney. Desværre hjalp det heller ikke i mit tilfælde. Jeg hentende demoudgaven og prøvede men fik besked om manglende licens. Jeg sætter i dag i gang med PC->recorder udvejen |
|
Mvh Maria
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |