recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er recordere.dk også langsom hos jer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er recordere.dk også langsom hos jer?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 03:35
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Kære alle.

Håber i kan mærke yderligere forbedringer - Vi fik presset citronen lidt mere her til aften, og vi har stadig ikke fået ny server op :-)

/Jens
Forsiden kører fint hurtigt nu. Clap
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 09:15
Er først faldet over denne tråd nu. Har også syntes forsiden var meget langsom. Men hold da op nu køre det stærkt :) Forsiden er klar næsten øjeblikkeligt her. Win10 edge browser. 
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Ja, og MsDOS var meget hurtigere end det Windows-skrammel der er i dag Smile

Det gamle site nok var hurtigt men havde udstået sin tid. Det kunne ikke klare overgangen til den mobile verden som hersker nu.

/Lars

Du har fuldstændig ret, en DOS computer kunne boote på 10 sekunder (ud over POST'en). I dag tager det tre gange så lang tid.

Og i dag er "responsive design" det nye sort. Alle hjemmesider ligner noget designet til en smartphone. Altså undtagen min private hjemmeside det er så tussegammel at den er lavet i et design der selv tilpasser sig enheder med lav opløsning - hvilket den har gjort i 10-12-15 år nu. Til gengæld er den død kedelig og grim - men den virker......

Loadingtid? Maks 1 sekund!

Klaus

min htpc booter op inden mit fjernsyn tænder, så ja det ligger også omkring 10 sekunder (win 10)

når det så er sagt, så må jeg sige at den test forside er en klar forbedring, hold da op

Redigeret af Treated - 21-December-2015 kl. 23:26
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu