|
Hifi Freaks |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan der ikke være mange gode grunde til. Husk nu ikke at betale med bankoverførsler eller andre former for forudbetaling, da der ingen garanti er for pengene ved konkurser og lign.
|
|
Aslund
Ny bruger Oprettet: 21-April-2007 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke bankoverførsel :)
De accepterer Visa og MasterCard.
|
|
Jonas Baadsgaard
Super bruger Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
god og vigtig pointe, ved al handel
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er sikkert en del, der skulle falde på plads. Når du slår Best Will DK APS op i dag, står der, at ejerne er IAG Macao Commercial Service Limited. Redigeret af lunddal - 28-Marts-2022 kl. 07:59 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er faktisk mere sikkert at handle med visa og Mastercard end dankort.
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg handlede der for mange mange år siden, hvilket var den vildeste service. De kørte selv ud med højttaler og sub, og vi fik en god lang snak. Jeg har altid rost det selskab til skyerne.
Nu, mange år efter, har jeg købt en ny sub derfra, og denne gang må jeg sige jeg er/var super skeptisk. Forsendelse efter bestilling, trods jeg vidste de havde den på lager, gik lidt i vasken, og jeg måtte rykke i dem, og få ordren videre i systemet. Derud over, vidste jeg kun de havde sub hjemme pga. jeg snakkede med dem over chat. Lagervare status er aldrig blevet opdateret på hjemmeside? Derud over, matcher reklamer på Facebook og lign. ikke de priser på deres hjemmeside. Jeg synes det virker til det sejler rundt derinde.. Men fik da min sub, og han var jo fin nok ham jeg snakkede med. Men man sidder ikke tilbage med sådan en "wow"-feeling bagefter. Tvært imod. Fik af vide, at det er Densen der står for garanti- rep sager, som jeg også har snakket med inden køb af ny sub. De virker til at være ganske fine, og tilbød også at lave min gamle sub. Hvilket jeg takkede nej til, da nypris ikke var så stor igen.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |