recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple lancere sleep/wakeknap-reparationsprogram
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple lancere sleep/wakeknap-reparationsprogram

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 14:46
Jeg læser det mere som, at Apple ikke forlænger garantien på mobilen, som følge af reparationen. Men hvad nu hvis det er en ombytter, man får?

Om det er erhverv eller ej. Mobilen kunne være solgt videre. Skal den næste ejer så lades i stikken?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 16:12
Min kones er med under dette her, men der er ikke, nogen problemer med den. Hvad skulle problemet være?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 16:20
en powerknappen der ikke fungerer ordentligt med tiden, min har heller ikke problemer, men den havde tilsyneladende problem med batteriet sagde apple udfra det testprogram de havde kørt på telefonen.

mht garanti, hvis apple vælger at ombytte telefonen, må der vel være ny garanti på HELE telefonen.. hvis de havde valgt blot at reppe knappen ville der kun være forlænget garanti på knappen.. sådan som jeg forstår dansk købelov... apple er sikkert ikke enig... meeen
Mvh

René
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

her https://getsupport.apple.com/Issues.action det kræver man indtaster en mailadresse, og holder browservinduet åbent, herefter kommer der en mail som åbnes på tlf hvorefter den indsamler data fra telefonen.. den laver åbenbart et resume til apple..

edit man skal naturligvis lige klikke sig ind på et emne først.
Jeg fatter ikke helt dette her?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

her https://getsupport.apple.com/Issues.action det kræver man indtaster en mailadresse, og holder browservinduet åbent, herefter kommer der en mail som åbnes på tlf hvorefter den indsamler data fra telefonen.. den laver åbenbart et resume til apple..

edit man skal naturligvis lige klikke sig ind på et emne først.
Jeg fatter ikke helt dette her?
Fandt ud af det. Men der er ikke, oprettet en mail konto, på hendes mobil.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 09:39
kan du evt vidersende det link man får i mailen som besked fra en anden tlf?, også klikke på det på den tlf du vil have tjekket.. hvis du holder fingeren inde på et link kommer der valg om at kopiere link mener jeg.
Mvh

René
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 09:41
Det må jeg lige prøve senere, når hun kommer hjem. Tak for forslaget.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 11:32
hmm på min status står der erstatningsprodukt afsendt.. så jeg får tilsyneladende også en ombytter.
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu