|
Apple lancere sleep/wakeknap-reparationsprogram |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg læser det mere som, at Apple ikke forlænger garantien på mobilen, som følge af reparationen. Men hvad nu hvis det er en ombytter, man får?
Om det er erhverv eller ej. Mobilen kunne være solgt videre. Skal den næste ejer så lades i stikken? |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min kones er med under dette her, men der er ikke, nogen problemer med den. Hvad skulle problemet være?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
en powerknappen der ikke fungerer ordentligt med tiden, min har heller ikke problemer, men den havde tilsyneladende problem med batteriet sagde apple udfra det testprogram de havde kørt på telefonen.
mht garanti, hvis apple vælger at ombytte telefonen, må der vel være ny garanti på HELE telefonen.. hvis de havde valgt blot at reppe knappen ville der kun være forlænget garanti på knappen.. sådan som jeg forstår dansk købelov... apple er sikkert ikke enig... meeen |
||
Mvh
René |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg fatter ikke helt dette her?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fandt ud af det. Men der er ikke, oprettet en mail konto, på hendes mobil.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kan du evt vidersende det link man får i mailen som besked fra en anden tlf?, også klikke på det på den tlf du vil have tjekket.. hvis du holder fingeren inde på et link kommer der valg om at kopiere link mener jeg.
|
||
Mvh
René |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det må jeg lige prøve senere, når hun kommer hjem. Tak for forslaget.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
|
hmm på min status står der erstatningsprodukt afsendt.. så jeg får tilsyneladende også en ombytter.
|
||
Mvh
René |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |