|
Til møde med Waoo |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for dine oplysninger .
Hvis Waoo kun tilbyder TV3 i deres pakker til boligforeninger , så tror jeg at der bliver mange sure Waoo kunder i de private husstande , rundt om i Danmark .
Jeg tror jeg vil snakke lidt med Energimidt :)
|
||
The_Joshua
Bruger Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var en god mængde info. Tak for det
Mht fiberboks, har vi i Maribo en packetfront 518 mener jeg. Fordelen ved den er catv udgang, hvorved vi selv kan vælge tv-boks eller dvb-c løsning eller en kombination. Hvad fiberboks tilbyder nrgi midt hos jer?
|
||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør det desværre ikke for os i Østjysk Energi, og det er rigtigt irriterende for så kunne man også optage på en USB-disk tilsluttet sit DVB-C TV Og vi har jo betalt for kanalerne. Korrekt det er kun Canal Digitals tv kanaler du kan modtage i det gamle "Profiber" område. Men mon ikke med tiden at de andre kanaler evt kommer. Man må jo have tålmodighed med tingene nogle gange... Verden drejer ikke altid så hurtig som man gerne selv vil have at den skal gøre nogen gange. :) |
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
Fabricius
Super bruger Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener at vide, at de er på vej med et lignende boligforeningstilbud i Hjortshøj. Det er noget forbandet svineri at den pakkestruktur åbenbart er forbeholdt boligforeninger! M.v.h. Henrik. |
||
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå det ved jeg nu ikke, nogen boligforeninger har været meget trofaste, og det har været med blødende hjerter når boligforeningerne måtte aftage mindre fra tekniske programfordelere/Antenneforeninger.
Redigeret af skyking - 15-Juni-2012 kl. 16:58 |
||
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
||
Ozzy
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så vidt jeg ved er det ikke kun forbeholdt boligforeninger, men generelt foreninger uden at skal være 100% sikker på det. I bund og grund er det jo nok viasat som bestemmer tingene her omkring hvordan de vil have det og hvad forbehold de har sig. Hvis de skal ramme et bedre og større kundegrundlag her og nu så er vejen jo nok frem at lave sådan noget. Så du skal bare være en forening og vil være villig til at aftage kanalerne i xx år evt. så har du også mulighederne sikkert :) |
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |