|
Endnu en Tidal HI-FI tråd, sorry! |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vist meget godt at man ikke har smidt cd-afspilleren på skarndyngen.
Jeg vil lige prøve at lave en sammenligning, med noget musik jeg har både fysisk og på streaming i "master". Altså, hvis forskellen, som I skriver, ikke er hørbar med det menneskelige øre, burde alt jo være OK. Pink Floyd får et skud! Håber bare ikke det lyder "bedre", hvis der skal tweakes på lyden, bør Tidal holde nallerne væk, og lade brugeren gøre det, vil jeg mene. 1000 tak for nogen gode og uddybende svar til Klaus og Tweaky, spændende.
Redigeret af Pede8000 - 01-Februar-2021 kl. 02:21 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |