|
Tillykke til de danske herrer |
Besvar |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 18:38 |
Det er jo helt vildt. Nul point med over i mellemrunden, og nu står de med guldmedaljer. Det er sgu flot.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
shaman
Super bruger Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Joh, jeg vil endda gå så vidt som til at sige, at man har set værre...
|
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en lidt speciel oplevelse omkring det . Mødte landsholdet i Billund lufthavn d 14-01 kl ca 0700 . De var på vej til Serbien, og vi var på vej på skiferie i Canazei . De var meget imødekommende, og tog sig god tid til at lade sig fotografere med diverse børn i både afgangshal og cafeteria .Bla min kammerats 11 årige søn blev paveatolt fotograferet m både Mikkel Hansen og Thomas Mogensen . I Italien var der ingen TV stationer som sendte kampene. Men et par Dansker barer kørte noget storskærm og noget temmelig kikset streaming fra nettet ( - det frøs og hakkede uafladeligt) . Efter Polen kampen var den udbredte opfattelse, at det var "over and out" -altså direkte hjem . Til min store overraskelse erfarede jeg så noget senere , at vi var gået til mellemrunden og stadig havde semifinale chance , øhhh godt nok kun med en sandsynlighed på 1:26.
Og nu GULD !!!!!!!!!!!!!!
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Fantastisk, det viser også at man Aldrig skal give op der er altid håb.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et sandt HC Andersen Eventyr! Man skal så grueligt meget igennem for at blive en stolt håndboldspiller
TILLYKKE MED GULDET DRENGE! Redigeret af Kampus - 30-Januar-2012 kl. 11:59 |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jævnfør mit tidligere indlæg, er det sgu noget af en kontrast, at se landsholdets hjemkomst og modtagelse i lufthavnen idag - i forhold til afrejsen . I Billund var der udover børnene egentlig kun nogle få søvnige passagerer plus et par lokale fotografer. som rettede opmærksomhed mod de røde Puma dynejakker . Foranderlig verden . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg hørte Overborgmesteren sige til pressen, at en sølvmedalje ikke havde udløst velkomst og pandekager på Rådhuset...
|
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne være de skulle sende nogle Rådhus panderkager afsted til Polen. Vi skal da takke dem
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |