|
Gammel iPad Pro vs. Ny iPad Pro |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle,
Tak for alle jeres svar og diskussion frem og tilbage. Det endte med, at jeg købte en iPad Pro 10,5" med 64GB hukommelse til 4.750 kr. Det føltes som den mest rigtige løsning for mig. Nu glæder jeg mig sindssygt meget til at modtage den, og prøve hvor nem den er at bruge som en "reserve" computer |
|
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor fandt du den til den pris?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos en privat. Bedste pris er vel Bilka til 5.200 kr.
|
|
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6215 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde nappet den 32 GB og så brugt min eksterne HD (seagate wireless plus 2tn) med batteri & wifi til film, det virker fint.
Men tillykke med den lille ny |
|
KennyIver
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg sidder med den nye iPad Pro 10.5 med 64 GB og simkort, det er virkelig en seriøs lækker ting! Skærmen, de 4 højtalere og dens hastighed er en kæmpe opgradering fra min tidligere air2. Den bliver du glad for
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |