|
iOS 11 er fyldt med fejl? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iOS 11 på iPhone SE virker fint her.
Klaus |
|
![]() |
|
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Godt nok mystisk. Men jeg må jo prøve at nulstille telefonen, og se hvad der sker.
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
På min alderende iPhone 6 plus, kører det os bare, har været på siden public beta 1
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7126 |
Her i huset er der 6 stk ios enheder og alle kører uden problemer med ios 11
Den ene Iphone har været med i beta programmet sidste dele og heller ikke haft bøvl. |
|
![]() |
|
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Hej igen.
Må konstatere at en nulstilling ser ud til at virke. Nu virker både Alarm igen og apps kører meget mere flyvende. Har testet i en 10 min. nu så ikke helt sikker. Men meget bedre end før. Troede sådan en opdatering på en Apple enhed var fool-proof, men der er de så ikke helt? Dog er en lille nulstilling godt nok irriterende. Den har fjernet mit Apple ID fra iMessage og FaceTime og den har bl.a. også fjernet alle mine touch login oplysninger og fjernet adgangskoden. Øv. Nu skal jeg så til at finde ud af hvad den har fjernet ![]() |
|
![]() |
|
Forresten: Hvis man siger Indstillinger > Generelt > Nulstil > Slet alt indhold og alle indstillinger
Betragtes det som en “clean install” helt fra bunden? |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
OK. Jeg har som sagt lavet en let nulstilling, men det er som om at den har fjernet lidt hist og her, og det irriterer mig, at den fx slår Lokalitetsindstillinger fra ved nogle apps og andre apps gør den ikke. Derudover har det fjernet mit Apple ID ved FaceTime og iMessage, så jeg er sgu lidt forvirret.
Jeg kan dog konstatere, at en let nulstilling virkede, og den (telefonen) kører meget mere stabilt nu. Dog overvejer jeg kraftigt at lave en "clean install" da det også må virke på telefonen, hvis en let nulstilling virkede.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Har en Iphone 7+ og oplever ingen problemer af nogen som helst art, efter opgraderingen til iOS 11
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |