|
Modulator til YouSee |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ikke skrevet noget om din pakkestørrelse og internet.
Internet ligger så vidt jeg er bekendt med i den nederste del af frekvensbånd op til 143MHz, undtaget FM båndet på ca. 87 - 108MHz. Så hvis du har Yousee internet med kabelmodem placeret først på kabeltv fordelings strengen, kan du evt. indsætte et spærrefilter ca. midt i området 108-143MHz efter modem udtag. (EDIT: Hvis det er til at finde et filter til det område ) Kræver at modulator heller ikke sender noget "baglæns" som kan genere kabelmodem, men det formoder jeg modulator allerede har indbygget isolationsforstærker til at klare. Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 22-Oktober-2014 kl. 12:42 |
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fiber internet, så ingen internet ved yousee.
Pakkestørrelsen er på nuværende tidspunkt mellempakken, men er ikke afvisende for at det på sigt er fuldpakken eller grundpakken. Hvis denne løsning låser mit til grundpakken så er det faktisk også ok. Vi bruger ikke så meget flow tv
|
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Interessant projekt - skriv endelig, om det lykkes! Held og lykke
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
kc1234
Bruger Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hjemme hos mine forældre findes der en analog kanal hvor på der kører en gammel Windows Mediacenter, og det er ikke mine forældre der har sådan en kørende
Så husk at sikre at dit signal ikke ryger tilbage ud på Yousee nettet.
|
|
kc1234
Bruger Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers kan http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11713&zoneid=5 måske bruges?
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej ikke rigtigt.. Den du linker til er egentligt bare et kamera med indbygget powerline.
Jeg har alarm og kamera system for ca. 100.000 så det er eksisterende løsning der bare skal udbygges så det kan ses på alle tv og ikke kun enkelte idag.
|
|
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har fra 672 MHz og op, og alternativt bånd 1, hvis dine modtagere kan
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |