recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker og DAC combo valg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker og DAC combo valg

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 13:21
Hos mig bliver det Vincent SV 237 og DAC 1. Hvis du har mulighed for lige dem en lyt, synes jeg du skal gøre det.

Lige nu har jeg tre sæt højtalere på prøve, så der skal lyttes igennem i løbet at weekenden til

Triangle Signature Theta
Triangle Quartet Limited Edition
XTZ 100.33 Divine

Kunne være jeg senere skal have gjort noget ved kælderen, så resten lever op til anlæget.

Til top
LarsCL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2015
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsCL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 19:00
Jeg ville lige komme med en opfølgning.

Jeg endte med at købe den nye NAD c388 og få monteret et HDMI MDC board i den til min Intel Nuc.

Den forstærker spiller simpelthen ubeskriveligt fantastisk, den er en sand perle.

Der har dog været en del børnesygdomme, featuers der ikke virker (og måske aldrig kommer til det) samt et tur på værksted inden for den første måned.

Men den spiller virkelig vidunderligt. Den har den gode varme lyd der nærmst omslutter en, en detalje og et stereoperspektiv jeg ikke syntes at have hørt før. Hatten af for NAD :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu