|
Forstærker og DAC combo valg |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig bliver det Vincent SV 237 og DAC 1. Hvis du har mulighed for lige dem en lyt, synes jeg du skal gøre det. Lige nu har jeg tre sæt højtalere på prøve, så der skal lyttes igennem i løbet at weekenden til Triangle Signature Theta Triangle Quartet Limited Edition XTZ 100.33 Divine Kunne være jeg senere skal have gjort noget ved kælderen, så resten lever op til anlæget. |
|
LarsCL
Bruger Oprettet: 06-Juli-2015 Status: Offline Point: 53 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville lige komme med en opfølgning.
Jeg endte med at købe den nye NAD c388 og få monteret et HDMI MDC board i den til min Intel Nuc. Den forstærker spiller simpelthen ubeskriveligt fantastisk, den er en sand perle. Der har dog været en del børnesygdomme, featuers der ikke virker (og måske aldrig kommer til det) samt et tur på værksted inden for den første måned. Men den spiller virkelig vidunderligt. Den har den gode varme lyd der nærmst omslutter en, en detalje og et stereoperspektiv jeg ikke syntes at have hørt før. Hatten af for NAD :-)
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |