recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Profiber  - nu uden "Startforfra" og demand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProfiber - nu uden "Startforfra" og demand

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2011 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Tine M. Tine M. skrev:

Hvor er det egentlig irriterende, at der sådan er forskel på kunder, det var jo ikke til at vide, at man valgte det "forkerte" selskab, da man sagde ja til hele pakken, da Profiber kom til byen.

Nå, jeg må prøve lykken med Nrgi's Kundeservice, og høre, om man overhovedet kan blive konverteret til fuldblods Waoo-kunde.........

/Tine



Er spændt på at høre om dine erfaringer.
/Peter
Til top
Tine M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 15:10
Hmm, det er altså ikke imponerende.

Inden jeg kørte til NRGI's kundeservice, var jeg ved at kigge efter, hvad jeg egentlig giver for tingene i dag.
Det kan jeg overhovedet ikke finde information om på nrgifibernet.dk, - der linkes jo direkte til waoo's sider.
Fandt så oplysningerne på min regning, fandt også et brev, at Canal Digital Family Mix skulle være steget fra 259 til 289,- fra den 1. juni 2011. Den prisstigning var så ikke lige slået igennem endnu på min sidste regning. Godt nok er det til min fordel, men det er da noget sjusk!

Nå, jeg kørte ned og forelagde damen mine synspunkter;

- at jeg var træt af at føle mig som en 2. rangs-kunde, hvor mine muligheder blev begrænsede, nu sidst hvor vi mistede "Start Forfra", og adgang til DR's arkiv "DRNU".

- at jeg var træt af at jeg selv skulle henvende mig for at blive konverteret om, de kunne godt tilgodese deres gamle Profiber-kunder med et godt konverteringstilbud, så vi alle "blev lige" og havde samme muligheder.

- at jeg var træt af, at jeg selv måtte skrive til movieurope.com for at finde ud af, at deres samarbejde med NRGI/Profiber VAR udløbet...
Det skulle så ha' stået med småt i bunden af et brev, NRGI havde sendt ud tidligere.
Har kigget alt igennem, kan ikke finde det. Gemmer ellers ALT.

Hendes svar på alle mine "anklager" var så, at hun beklagede meget, at det havde været en voldsom stor opgave at få 15 forsyningsselskaber til at køre på samme platform. Nogle kunder havde f.eks. ikke fået en regning i næsten et år, fordi man vidste at den ville indeholde forkerte tal, og når man vidste det, måtte man ikke sende dem ud, så jeg var heldig (!) at have fået min.

Jeg spurgte så, mht. at blive Waoo kunde, - når jeg kiggede på deres kampagne pakker, så var der jo nogle specielle kampagnepriser, som så ikke galt, hvis man havde fået leveret fiber-tv, og fiber-internet indenfor de sidste 6 måner? Det var korrekt, men det var ikke det, der skulle skille os ad, hvis jeg ville skifte.

Jeg valgte så at skifte, for jeg gider ikke længere være 2-rangs kunde.
Det ville koste mig ca. kr. 75 mere pr. md. Jeg får ikke flere kanaler ud af det, men får Start forfra og DRNU tilbage, og så får jeg vel Waoo-information, når der er nyt, og ikke NRGI-information.
Den opsætning, jeg har, passede så ikke ind i en pakke, så der var ikke nogle kampagne-penge sparet, tværtimod træder prisstigningen på Canal Digital nu i kraft, så jeg får lov at betale lidt mere dér.

Konklusion;
Jeg er træt at det roderi, og vil nok se mig om efter noget andet, eneste ulempe; - at jeg næsten ikke orker at skulle programmere min Logitech Harmony om! :-/

Hilsen
Tine


Redigeret af Tine M. - 07-Oktober-2011 kl. 15:12
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu