|
JVC projektor søges? |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
Bestpictures
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2017 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som interesseret hjemme bio entusiast venter jeg også på en ny 4K - JVC projektor som jeg ren faktisk tør investere i. Efter et utal af dårlige Epson projektorer gennem 00’erne endte jeg med at købe en JVC - HD-950 i 2010 som har været lidt af et held / fra allerbedste hylde da jeg ganske enkelt ikke kan finde nogen fejl på den, derfor også grunden til den stadig ikke er udskiftet. Havde dog faktisk tænkt N7 kunne have været afløseren, men efter at have læst i diverse forums danske som udenlandske, må man erfare det nok er for tidligt at lægge 50.000 – 60.000 kr. vil simpelthen aldrig kunne leve med dårlig konvergens, lys eller farve uensartethed eller alt andet en projektor kan være belastet af. Det underlige er når man læser professionelle anmeldelser, så er konvergens, lys eller farve uensartethed noget der sjældent nævnes, noget man først bliver bekendt med når ejerne begynder at udveksle erfaringer i diverse forums. Det er bare virkelig træls at det stadig i 2021 er så meget forbundet med held om man modtager en dårlig eller en god projektor, samtidig holdt op imod at det er temmelig dyrt udstyr. Det undrer mig JVC ikke sorterer mere kritisk i hvad der kommer til salg. Håber virkelig der kommer en solid opgradering af N serien til efteråret. |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis mine JVC X30'ere kunne lade være med at gå i stykker (og JVC gad levere gode lamper) ville jeg heller ikke have behøvet opgradere.
|
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(0)
|
X3-X30 har for lille lamp blower, så tænker måske du vil kunne hente lidt lampe timer hvis du køre den i high altitude mode. Derudover har jeg kun oplevet problemer med ballast, og skifter du den til en ny original, burde den holde, de Kina reparerede ballastere holder fra 15min til 100 timer, det er noget makværk, og så er de ikke justerede, så lamperne lyser ikke som de skal. Jeg har lavet en X3 og en X7, og de er da ved at have kørt nogle timer uden problemer.
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |