|
Panasonic, streaming og app. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg læste i forgårs en anmeldelse, af den nye Chromecast med Google TV. Den afspiller Disney+ i 4K (2160p) og med 5.1 Lyd: Fra dette link: https://androidpctv.com/review-chromecast-google-tv-opinion/ Den kan købes i andre EU lande for ca 69€. Jeg ved ikke hvor vigtigt TV2 Play fra dag et er for jer, men i følge dette link er TV2 Play's udviklere ved at skaffe sig et eksemplar, Se venligst kimj.dk Indlæg: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 23-Oktober-2020 kl. 17:34 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var fra et Panasonic Oled EZ1000. Se&Hør så vidt jeg husker.
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men hvis du læser min tråd om den, så kan den ikke skifte framerate automatisk og ej heller bitstreame lyden. Så den dur ikke hvis man går op i korrekt billede og lyd. Og det er vel netop derfor man har købt en Panasonic?
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Kim fra Androidpctv har krydset af for Disney+ 4K (2160p) / 5.1 i hans review. Han laver mange reviews hver år. Hvis du mener at det er forkert, vil gerne jeg kontakte ham, og bede ham om at undersøge tingene en gang til? Du skriver at den nye Chromecast ej heller kan bitstreame lyden. Nu har jeg læst at andet sted at Disney+ bruger Dolby Digital Plus, det ved jeg ikke, om nogen kan bekræfte. Men har man så behov for, at kunne bitstreame lyden? Til sidst vil jeg skrive at nVidea Shield bruger Android 9. Det er efterhånden en gammel sag. Den nye Chromecast med Google TV bruger Android 10. Er der nogen, der har hørt noget om hvornår nVidea påtænker at opgradere, til en nyere version af Android? Hilsen Carsten. |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har da ikke sagt noget om den ikke kan køre Disney+. Men Disney+ kører 24fps på næsten alt materiale, men det skifter CC ikke til automatisk, det skal du manuelt ind og indstille på bekostning af, at så vil menuerne hakke. Det kan både Shield 2019 og ATV 4K.
Bitstream handler om DTS-HD MA og Dolby True HD, samt DTS-X og Atmos fra fx Kodi og Plex. Det er selvfølgelig ikke relevant, hvis man kun bruger streamingtjenester men det er korrekt framerate uanset hvad. Og især når man har valgt Panasonic, da man netop vælger det over LG, Philips eller Sony, fordi de lige leverer det sidste.
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |