|
Seneste DR TV avisen kan ikke streames fra Samsung |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4727 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg tror også at problemet skyldes en ændring hos DR. Men jeg er ikke sikker på at fejlen ligger i en App, da jeg også ser problemet i en Chrome Browser på en PC. Så jeg tror snarere at problemet ligger på server siden, eller måske bare en ændring af DR's interne arbejdsgange. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 14-Marts-2021 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Streaming er en vidunderlig ting.
|
|
![]() |
|
jacob1712 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2008 Status: Offline Point: 8 |
Hej igen
Jeg skrev til DR support og fik følgende svar: Tak for din henvendelse TV Avisen bliver i første omgang lagt ud på dr.dk/drtv, i en midlertidig version med lavere billede kvalitet. Den komprimering der bliver brugt på denne hurtige midlertidige version af TV Avisen, kan desværre ikke afspilles på HbbTV. Det er først når den endelige version, bliver lagt ud, at den kan afspilles på HbbTV. Derfor går der lidt tid inden du kan se den med HbbTV. Det giver jo ok mening. Dog lidt underligt at der nogle gange kan gå mange timer før højkvalitets versionen er klar.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |