recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Simpel, billig og god  Blu Ray afspiller til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Simpel, billig og god Blu Ray afspiller til stuen

Besvar Besvar Side  <1 161718
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Kender du et godt eksempel på en film, som man kan bruge til at vise forskellen på sådan 2 afspillere - altså ikke et testbillede, men en rigtig blu-ray film?

Citerer lige mig selv - jeg søger stadig gode eksempler på rigtige film hvor man kan fremvise sådanne forskelle på afspillere. Altså IKKE en test skive, men en rigtig film hvor man kan se forskellen på forskellige afspillere.
Til top
djspeedy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djspeedy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2013 kl. 13:08
jeg har selv lige bestilt sådan, og ville lige høre om du stadig er glad for den, og den virker godt, eller om der er nogen ting man skal være opmærksom på??

mvh. djspeedy.

Oprindeligt skrevet af JensAN JensAN skrev:

Igen tak for de mange gode indlæg!

Jeg endte med at købe Sony BDP-S1100B efter arbejde i går for 599,- og fik set en film i går aftes. Maskinen er lille, strømbesparende og hurtig, så den gør jobbet for mig Smile. Jeg har ikke testet webtjenesterne, men jeg har en dedikeret streamingløsning (ATV), så regner ikke med at få brug for det. 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 161718

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu